subota, 21.10.2006.

tzzzz ...

evoo vakoo juCer sam biiLa sa frenDicama na baZenuu .. biiLo je suppeR .. i bioo je SuppeR vejiiKii toboGan haha =) ... thumbup .... zaJebaValii smo sE ii glupiiiraLii ... i supeR svE bilii su nekii deckii iz moJe sKoLe .. skrooZ suu sLatkii ... i taKo smo ja i moJe frendiiCe nakraJuu iSli snJiima na TobogaN biila je ludniiCa ... jedaN liiK je osTo beZ gaCa ... upiSale smo sE od smjeHa ... aLii nismo niiisTa ni vidJeLe ili nismo ni gLedali ..yes ... a sa iGorom sam Se dogoVoriiLa da maLo preKo vikeenDa neBudemo zajEdnoo .. ilii sTa ja znam maLoo mi je dosadioo a niisam htjela da se posvAdam sa njiiim ... a nazaLost nisam znaLa da ce i on dodi sa drusTvom na baZen .. i eTo tako on me viDio sa Tiim lik0viima u v0Dii ... a ja luDacaa kaka saM veeC ... mi se sezali po vodii sTa ja znam sTa se veC tako rAdii s drusTvoom niisam o tom ni miSlila da pocnem nesTa sjednim od njiH ... aLii nisam ni miSlila da je to znate nenormaLnoo too je biiLa za mene iGra ... a nisam ni vidJela da je igooR tuu ... ii nakRajuu smoo mii izaSLii iz voDe ... i Jaa tek taD uvidim igora .. ii on napRavii sCenuu ... reko mii sTa ja mislim ko sam Jaa ... da mu tako nesta napraviim, jel sam ja svjeSta ko je on i sTa je on blabla ... liik je skroZ luuD ... aJaa niisam niisTa losE ni uraDiiLa ... etoo i naJgore Jee budaLa me htJeo udariit ... nako praVoo ... aLii ga je priiJatelj zausTavio ... aLii sam ja onda popiizdaLa .. jebaLa sam mu sVe poreduu .. posTo to za mene nije OK .. da neko dize ruku na cuRu ... i eto tako znacii sam i pRekiiniiLa sa Njiim .. ii saD me zoVe svakuu minutu i sTa ja znam pise mi poRuke .. aLii necuu viiSe sa Njiiim mrziiim gaa .. aLi gaa i v0Liim alii sTa cuu jaa proCe i too ... ii hvaLa vam da sTe mi pisaLii takoo punoo kommenTara ii ovaJ putt isto mii napiisTe jooS viiiSe cmoook pozzzz

dvije FrenDiiice

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

oVoo smoo mii =) .. neviidi se baS tako dobroo =)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 15:00 - Tvoje riječi ( 20 komentara) - Tvoj papir - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.