20.12.2004., ponedjeljak

znam JA shta je vojska!

Ima li ko jachi?!? Isprovocirao me je Srcky-jev blog,tachnije jedan deo,da ga sad ne kopiram...Ko zna kako je u vojsci-zna,ko ne zna...bla bla!Da ne torochem sad ovde neshto mnogo(radim to uzivo mnogo bolje) ilustrovatjemo sve shto treba jednom fotografijom iz kasarne pored Sremske Kamenice - Paragovo (ParagovNo-kako je zove jedan moj drug).
Ah da!Jedan od moje mnogobrojne bratje je otishao bash tamo 1.decembra i na ispratjaju je dobio jako lep poklon!Poshto se poshteno izmorio i nalio,prilegao je malo da odmori svoje mladjane koshchice i zatopisao!Vreme je prolazilo,niko od prisutnih ochigledno nije ni pomishljao da mu napravi nekakvu zvrchku shto je mene nerviralo pa sam se potrudila da ostavim malo svog slikarskog umetja na bratovljevom chelu...Chisto da me se setja u vojsci:) Na zalost,nemam slichicu josh uvek ali je on dobio lepe share preko polovine chela pa ka obrazu,i neizbeznog zeku na podlaktici-sve to odradjeno crnim cd markerom da potraje do ujutru(a i malo preko).
Zao mi je samo shto je svo njegovo dranje pretrpela njegova devojka kao najbliza osoba u trenutku njegovog shoka ali verujem da tje mu u svakom sluchaju ispratjaj ostati u lepom setjanju!
- 16:56 - Komentari (5)

< prosinac, 2004 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off