stats for wordpress
Mario Valentić: The Greatest Shits o vlastitom očinstvu - Bleferica - Blog.hr

Bleferica

četvrtak, 25.06.2009.

Mario Valentić: The Greatest Shits o vlastitom očinstvu

Evo izvadaka iz interview objavljenog u posljednjoj Extri, koji je dao izvjesni Mario Valentić iz Petrinje i to na tri stranice. Interview je napravljen povodom rođenja njegovog prvog sina. Žena mu je neka najavljivačica na tv-u.


Image Hosted by ImageShack.us



O (bez)grešnom začeću:
* ... kad sam trebao reći mami i tati da očekujemo prinovu, iz nekog mi je razloga bilo nelagodno. Zvučat će čudno, ali osjećao sam se kao da smo morali obznaniti da smo vodili ljubav, iako znam da sigurno nisu bili u zabludi do tada.

O samom porodu:
* Nisam bio u euforiji već sretan i pribran: otišao sam po stvari, natočio plin u auto, kupio lubenicu i kozjeg sira za ruksak koji je zapravo hladnjak, da imam što jesti u slučaju da porod bude trajao duže od šest sati.

O tome kako je proslavio rođenje sina
* ... otišao sam s prijateljem oko Jaruna, napravio trening da dođem sebi i navečer sam slao poruke ljudima koji su nam bliski.

O tome kako se sad osjeća kao otac
* Jeo sam lubenicu, Mirna je bila pored mene, a naš sin kraj nas spava malen kao štruca kruha. To nije euforična sreća, već dubinska sreća i smirenost, kao kad se u pilatesu jačaju unutranji mišići. Jedino moram priznati da još nisam poljubio sina jer uvijek dođem znojan izvana.

O privlačnosti supruge za vrijeme trudnoće
* Prva tri mjeseca bila je prelijepa, izuzetno me privlačila, a kasnije kad joj se zaoblio trbuščić bila mi je, rekao bih, jednostavno slatka.

O obvezama oko djeteta
* ... jedva čekam trenutak kad ću moći uzeti kolica i zajedno s njim ići na Jarun raditi treninge. Za pojas ću zakačiti bočicu vode i vitamine za mene, a njegova će biti s druge strane. Nosit ću ga na leđima kad bude veći tako da će Mirna imati vremena za obavljati svoje stvari.

O tome po kome su nazvali dijete
* Kad me pitaju po kome je Niko dobio ime, odgovaram - po nikome.

O tome kako će dočekati ženu kad dođe kući s djetetom
* Rijetko donesem cvijeće jer nisam konvencionalan. Mirnu će dočekati nešto puno vrijednije od ruža, retrospektiva nas kao partnera.

Ostala sam šokirana kad sam na kraju interviewa saznala da ovaj lik ima ZAVRŠEN fakultet! Doduše, kineziologiju, ali ipak... ovako se nadrobiti... "Profesor" plus hrvač, maneken i glumac! Znam da je on od onih koji nemaju vremena za ulagati u ništa drugo osim u tijelo, ali ipak... ne znam jesam ikad čula više bedastoća od muškarca koji je postao otac od ovog što sam pročitala u ovom tekstu. A to su sami NEKI dijelovi! hrvatska

Hebale ga lubenice, ruksak-hladnjak i auto na plin! Bolje nek' više uzme svog sina i izljubi ga! zubo

- 17:56 - Komentari (11) - Isprintaj - #