design by Bahata =)
  veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

na ovom blogu pisat ću isključivo o mom jadnom životu, ville valu, muzici i mojim mišljenjima o životu i vjerama... također će biti puno videospotova od mojih najdražih bendova. nadam se da će vam se svidjeti!


MALO O MENI

IME: MIA
PREZIME: STVARNO NIJE VRIJEDNO SPOMENA
RAZRED: KAO DA IKOGA ZANIMA
BOJA KOSE: USKORO ĆE BITI CRNA ( TAMNO SMEĐA)
BOJA OČIJU: SMEĐE
BRAĆA / SESTRE: BRAT IVAN ( 19 )
VSTE MUZIKE KOJE SLUŠAM: METAL, GOTH METAL, SYMPHONIC METAL, DEATH METAL, OPERA ( ZBOG TARJE )
MRZIM: POP, TECHNO, CAJKE, RAP, ŠMINKERICE, ROZU BOJU, OBLAČITI SE U BOJAMA, BARBIKE, BRITNEY SPERS, PARIS HILTON, SLADUNJAVE PJESMICE, PARFEME OD BRITNEY ...
VOLIM.: HORRORE, GROBLJA, METAL, GOTH MUZIKU, VAMPIRE, KRV,SEKSI GOTIČARKE MRTVACE, SOTONU ( LOL ) , MOG BRATA ( HAHAHAHHAHAH ) I TAKO ...
GRUPE KOJE SLUŠAM: CRADLE OF FILTH, LACRIMOSU, , NIGHTWISH, DIMMU BORGIR, WITHIN TEMPTATION, EPICU, THE BIRTDAY MASSACRE,AFTER FOREVER,THE SINS OF THAY BELOVED,LONDON AFTER MIDNIGHT,SIRENIA,THEATHRE OF TRAGEDY,JOY DIVISION,SHIUOXEE AND THE BANSHEES,THE CURE, LACUNA GOIL,ELIS...
NAJDRAŽA BOJA: CRNA

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr





gothic

Photobucket

sexy

to long

Nightwish Lyrics














Nightwish Music Codes
Music Codes by SongArea.com

gothic







[URL=http://img166.imageshack.us/my.php?image=grobljemi5.jpg][/URL]







subota, 23.02.2008.

krvava kob

OVO VAM JE ULOMAK IZ MOJE THE BEST KNJIGE: KRVAVA KOB=)

MRTAV I DUGO MI JE TREBALO DA SE NA TO NAVIKNEM. VRLO JE NEOBIČNO BITI SASVIM MRTAV I JOŠ O TOME PISATI: NO NIŠTA MI DRUGO NE PREOSTAJE ... NIJE BAŠ PROŠLO MNOGO VREMENA NAKON ŠTO SAM SHVATIO DA SVE ONO ŠTO SAM IKAD NASTOJAO PRONIKNUTI NIJE NIŠTA DRUGO NEGO KRVAVA, MRAČNA TLAPNJA , KOJU ĆU ISPAŠTATI MOŽDA I CIJELU VJEČNOST, A MOŽDA I DUŽE NO ŠTO I JEDAN ČOVJEK MOŽE I SAGLEDATI...
JEZIVO JE HLADNO.UDOVI SU MI BIJELI POPUT VAPNA I KOČE SE KAO DA U MOJIM ŽILAMA VIŠE NE TEČE KRV...NO KRVI, DAKAKO U NJIMA I NEMA. HOĆU LI SE IKADA SASVIM SVIKNUTI NA TAJ OSJEĆAJ KOJI SVE MOJE NEGDAŠNJE OSJEĆAJE ČINI SASVIM NEOSJETLJIVIM? POSVEMA NEDOŽIVLJIM?
A SVE JE TAKO BEZAZLENO POČELO...
PRVI PUT SAM JE VIDIO NA ZABAVI U CONNECTICUTU I POZVALA ME JE NA MRAČNI RUB ŠUME, UZELA ME ZA RUKE I PRITISNULA SVOJE HLADNE GRIMIZNE USNE NA MOJK VRAT...
OSJEĆAO SAM TOPLU SLANU TEKUĆINU KAKO MI PREKRIVA VRAT, DOTLE JE MOJA KRV VEĆ BLJESKALA NA MJESEČINI DOK MI SE NOSNICE RAŠIRIŠE , DOK S EMIRIS SVJEŽE KRVI ŠIRIO ZRAKOM...MIRIS MOJE KRVI KOJA JE TEKLA U NJENA USTA...
LAKOMO JE I POŽUDNO POPILA SVU MOJU KRV. ČUO SAM JE KAKO SE ŠULJA IZA MENE, ... PJEVUŠILA JE. BILO MI JE BOLNO KUCALO I MIRISAO SAM LJEPLJIVU KRV KOJA MI JE PREKRIVALA VRAT.DVIJE OTVORENE RANE NA VRATU PEKLE SU ME.MISLILA SAM DA SE NIKADA NEĆEŠ PROBUDITI. ZAČUH...ANASTAZIJA JE KLEČALA, NAGNUTA NADA ME . USNE SU JOJ BIJAHU ČISTI GRIMIZ.SRDITO PROKRIJEŠTIH:UMIREM!A TI ME UBI!ONA MI REČE PAKLENIM PODSMIJEHOM: ODSADA ĆEŠ BITI STVORENJE TAME, SLUGA VRAGA, I NIKADA NEĆEŠ UMRIJETI...
AKO STE USPJELI SVE OVO PROČITATI,
SAMO JEDNU RIJEČ VAM MORAM REĆI:
ČESTITAM!=) BYE!!!!!



| komentari (6) | print | # |

četvrtak, 21.02.2008.

my stupid brother!!!!!!!!!!!!!

grozota! nakon što je doktorica jučer isisala svu krv iz mene sa onom odvratnom iglom, to je učinio i moj brat! ovo će biti malo scary, ali ok...

nakon što mi je na i pod stavio nightwishove pjesme, ja sva happy , ono full sretna što ih imam i na i pod-u, počela sam ih slušati... i tako, počne meni svirati nešto neobično, kad ono notom i tonom
PUSSYCATDOLLS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TOG TRENUTKA ZNALA SAM DA ĆE MOJ BRAT MORATI POSTATI PREDMET MOJE OSVETE...
taj majumun stavio mi je čak 3 njihove pjesme, i ne želi mi ih maknuti... svaki put kada prelistavam pjesme, čujem onaj ogavni beat od don't cha ili kako se već zove... mislim, prije sam ih slušala i bila sam glupa i to, ali what the heck! svatko mora biti glup bar jednom u životu, kao moja frendica ana koja je prošle godine bila zaluđena s CRISTANOM RONALDOM! ali sada se vratila u normalu... i sve je ok... bolje daddy yankee ( onaj koji pjeva gasolinu ) nego cristiano ronaldo onaj pedetrčić koji okolo paradira sa tajicama, i koli se hvata sa trenerima ( koji su već fosili i koji imaju 1000 godina) za guzicu...ok, i ja sam slušala svakakva sranja, ali sad sam se opametila i znam šta valja... rađe bi se ubila nego bila kakva sam bila prije, gooidbye now! i have to leave this post!



| komentari (14) | print | # |

petak, 15.02.2008.

valentinovska sranja

Jučer je bilo valentinovo, i nisam stigla napisati post pa ga pišem danas... stvarno mi idu na živce ta valentinovska sranja... mislim, zar ljudi nemaju pametnijeg posla nego da nešto seru, i troše novce na neke fancy poklončiće?!!!!!!! btw. jučer mi je bila prilika da napišem mail ville valu uoči valentinova, ali nisam samo zato jer mrzim ta prenavljanja i toliku zainteresiranost nekih golupčića za ta sranja! dobro, dosta bi bilo tih valentinova... sada ću neš napisati o meni, točnije o mom jučerašnjem danu: jučer me " bolio trbuh " točnije, kemija me bolila i nisam išla u školu nego sam umjesto škole išla kod bake, i cijeli dan sam uživala gledajući tv i jedući palačinke... yummy!!!!!!!!! i tak to... danas sam nagovarala mamu da me odvede doktoru tako da i danas mogu izbjeći taj pakao od škole! ali ne... moram ja danas u školu... e sad, da se malo razveselite...



| komentari (8) | print | # |

nedjelja, 10.02.2008.

TOO BLACK FOR SCHOOL

NEZNAM ZAKAJ ALI STALNO MI SVI PRIGOVARAJUKAKO SE JA OBLAČIM, I KAKO IZGLEDAM. TO MI UŽASNO IDE NA ŽIVCE. TAKOĐER MI SMETA MOJ RAZREDNIK KOJI I NON STOP PRIGOVARA ZAŠTO NOSIM KRIŽEVE NA MRTVAČKE GLAVE A ON NI NIJE KRŠĆANIN NEGO MUSLIM... ( ZNATE NA ŠTO MISLIM ) PS,. PROF. NEMOJTE SE UVRIJEDITI AKO OVO PROČITATE! SVE U SVEMU, DAN PRIJE MAŠKARA OBUKLA SAM SE KAO I SVAKI DAN I SVI SU ME VRIJEĐALI I GOVORILI MI DA MI JOŠ NISU MAŠKARE... STVARNO GROZAN OSJEĆAJ... ČAK MI I PROFESORI DAJU MANJE OCJENE SAMO ZATO ŠTO SAM DARKERICA... A VJEROUČITELJICA MI DAJE JEDINICE BEZ RAZLOGA. OK, JA I NE VJERUJEM U BOGA... ALI ONO, NEĆU DA MI GLUPI VJERONAUK NARUŠI PROSJEK ZA SREDNJU... MALO ĆU PRIJEĆI NA VEDRIJU TEMU I REĆI VAM BOK DO IDUĆEG POSTA ! : ))))))))))!!!!!!!!!!!!



| komentari (9) | print | # |

subota, 09.02.2008.

ANETTE OLZON VS. TARJA TURUNEN

JA MISLIM DA ANETTE NIJE DOBRA PJEVAČICA I DA UOPĆE NE ODGOVARA ZA GRUPU KAO ŠTO JE NIGHTWISH. IMA TOTALNO POPERSKI GLAS I ZVUČI KAO ŠVEDSKA BRITNEY, I UOSTALOM... NEDOSTAJE MI TARJIN OPERNI GLAS, KOJI JE ČINIO NIGHTWISH SYMPHONIC - METAL BENDOM A SAD SA ANETTE POSTAJE BEND ZA KOJI NE ZNAM KOJEG JE VIŠE ŽANRA...ANETTE UZ SAV NJEZIN RUŽNI GLAS IMA I MUŽA I TROJE DJECE , A KAD JE U JEDNOM INTERWIEVU REKLA DA SE ODREKLA PUŠENJA JOŠ U 30-IMA BILO MI JE JASNO DA JE DOISTA STARA , I TKO ZNA KOLIKO UOPĆE IMA GODINA... 40 ILI KOLIKO VEĆ! TARJA JE BILA PUNO BOLJA PJEVAČICA OD ANETTE , I TOČNO SE VIDI OGROMNA RAZLIKA U NJIHOVIM VOKALIMA JER ANETTE NE ZNA PJEVATI NEGO SAMO JODLA... RAZLIKU IZMEĐU NJIH I NJIHOVIH GLASOVA MOŽETE VIDJETI OVOG VIDEA : POP VS. OPERA... UŽIVAJTE! = )



apsurdno je da se uopće mjeri sa tarjom...a još jedan dokaz anettinog jodlanja je ova pjesma amaranth, pa sami prosudite...



greetings! do idućeg posta! ; )



| komentari (7) | print | # |

petak, 08.02.2008.

moj jadni život

evo ovako: ja sam jadna gotičarka , većina me ljudi izbjagava i ne želi se družiti sa mnom, ali to mi nije problem jer imam 5 frendica, nisu gotičarke kao ja ali ono, ok... slušamnightwish, epicu, lacrimosu, dimmu borgir, slipknot, evanescence pomalo, ali u zadnje vrijeme ne baš... mrzim rock ali zato ne mogu živjeti bez goth-metal glazbe, imam 19-ogodišnjeg brata koji me stalno gnjavi i mlati, i govori mi da sam sotona, šišmiš, ili luciferka koje meni odgovaraju, ali zove me i tuka što ne mogu podnjeti! najdraža mi je pjesma wishmaster od nightwisha i blue od tbm. nemam kućnih ljubimaca jer mi je prekjučer umrla riba žuži a tjedan dana prije riba morticia. šmrc, šmrc!!!!!!!!!! ovisnica sam o ville valu jer sam zaljubljena u njega i ne mogu prestati misliti o njemu tako da ćete moći saznati punnoooooo delikatnih stvari iz njegovog privatnog života. osobe koje mrzim su barbike, britney spears i sve popuše i moj rzrdnk jasmir... vjerujte ne želim to točno napisati...



| komentari (4) | print | # |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.