studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


dA/nE DeSiGn bY:PeArL

Opis bloga

ovaj je blog napravljen iz zabave..
i o mome dosadnom a ponekad super
zivotu...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Nesto O Meni

E pa ovako...
ja sam stefani i zivim u pazinu
jednom jako dosadnom gradu!!!
ma sala nekad je bas fora u nasem malom
pazinu!!=)
volim cokoladu,izlaske,slatke decke
moje prijatelje!
a ne volim povrće fuj!fuj!
i ruzne decke,i skolu!!
i jos je puno toga al mi se neda bas pisat pa!!

BLOGIČI

MAJA
LAURA
VIKI
JA I MAJA
VALENTINA
PETRA
KATJA
NAJO I MATEY

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




DeSiGn bY:PeArL Design ©

četvrtak, 15.11.2007.

AjMe MeNi

Nisan imala ca za delat pa san sla pisat novi post...Bas sad zajebavan malo anu za maligeca mislin prekinuli su ali stesi:)naughty
Ali pustimo mi njih sa strane...Moran rec mojoj voljenoj maji da ima velike sanse poli trukya zahvaljujuci MENI I SAMO MENI!!!!!!!!!!!!hehnaughty
A ima jos jena cura koja je totalno u bedu..tako mi ju je za napisala je dve pjesme i ja cu van hi napisat pa ovako:
osoba koju volim me napustila,
on živi svoj život,a
ja živim u proslosti
tamo gdje jeon mene volio
kao ja njega sad...
vratila bi ga mogu
pa barem na jednu noć!

I JOS JEDNA:
u trenutku kad sam te vidjela
s njom na kolniku
toga dana moj je zivot stao
srce mi se pretvorilo
u komadice stakla,a zivot
u pakao,a oci pune suza
koje su silazile niz moj
obraz silazile su samo
samo zbog njega...
i jos ga danas volim,
njegovo je ime izrezano
na mojem srcu...
kad ga se sjetim
opet zaplacem i
shvatim da moj zivot
bez njega nema smisla
nadam se da se i on mene
barem jednom sjeti...
Mislin to je tako tuzno...šmrs,šmrc!!!crycry::
ta je cura tako u bedu zbog tog tipa i pozdravljam je putem ovog posta!!!
e da ljubav vam je jedno veliko sranje!!!!
mislim da to znate!!
i rekla bi vam da su maja i x osoba izgladili stvar i da su opet frendovi!!!To mi je stvarno drago!!e ljudovi moji u ovom se tjednu desilo puno toga!!
POZDRAVLJAM VAS SVE I KAO I UVIJEK BUDITE MI DOBRI, LJEPI ,ZDRAVI I PO MOGUĆNOSTI PAMETNI!!!!! bog lipi moji!!=)=)=)

- 19:30 - CoLoRFuL cOmmEnTS (168) - =) - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.