studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


dA/nE DeSiGn bY:PeArL

Opis bloga

ovaj je blog napravljen iz zabave..
i o mome dosadnom a ponekad super
zivotu...

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Music

Free Music



Free Music

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us




Nesto O Meni

E pa ovako...
ja sam stefani i zivim u pazinu
jednom jako dosadnom gradu!!!
ma sala nekad je bas fora u nasem malom
pazinu!!=)
volim cokoladu,izlaske,slatke decke
moje prijatelje!
a ne volim povrće fuj!fuj!
i ruzne decke,i skolu!!
i jos je puno toga al mi se neda bas pisat pa!!

BLOGIČI

MAJA
LAURA
VIKI
JA I MAJA
VALENTINA
PETRA
KATJA
NAJO I MATEY

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us




DeSiGn bY:PeArL Design ©

ponedjeljak, 12.11.2007.

EvO i MeNe

Evo i ja san napravila blog!!weeee!!
-danas van neman nesto bas za rec!
Osim tega da mi je maja rekla nesto o xxx osobi(maja znas ki je to!!)ca me toliko izivciralo jer san imala neko drugo misljenje o toj osobi! uf....
to je bilo to za danas!!
budite bi ljepi,zdravi,po mogucnosti i pametni=)!!
BOKIĆ!!!!!!!!

- 18:01 - CoLoRFuL cOmmEnTS (3) - =) - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.