blebetusha

  lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Pretis lonac!
NMK!! I tako ja u poznim godinama odlucih kupit svoj prvi "pretis lonac",,ili kako ga vec zovu pistavacthumbupDola doma sva hepy sad i ja imam taj lonac,nebu mene nitko vise fukla! Lijepo sjednem skontam prvo jelo u njemu stab bilo nego pasulj,proucim povrsno upute one psihofizicke pripreme i ubacim ta zivota vasna zrnca.Ok mislim se stvar obavljena,sad mogu malo chatat,,kad vidi vraga,,moj pistavac ne pisti eek Sjetim se ja moje kume da je ONA iskusna po tom pitanju,kaze nije to normalno,,uffff,,,Ajmo ispocetka,skontam nisam dobro zatvorila,,,pocne pistavac pistat,,jao meni srece moje,,,pistavac je ispravan! E,sad ja ovako inace inteligentna,,rodila me majkasmijeh Volim paru,,jer kazu dobra je za ten,,itd! Podignem rucicu za paru,,ajme meni,,osurila sam cijelu kuhinju,,skoro da prostite i macu,vise od strahano No ja ovako snalazljiva kakva jesam inace vidim kisobran,,drugi nacin ne postoji prici mom novom kucnom ljubimcu dok GA ne izdresiramsmijeh i tako,izaslo sto je imalo za izac,srecom zrna zivota vrijedna nisu isparila,,,Zakljucak"JA VOLIM SVOJ PRETIS",,ipak je prpistao,,nek se zna tko je gazdaburninmadnjamipuknucu Ajte djenja vam,,i big,,kisssscerek

Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

16.06.2006., petak

Slana sam:-))

Alo samo da vam kazem,,,ja se danas osolila u moru! Pa ako netko voli malo slanije nek se javi,dok se nisam istusirala..Hmmm,,,Tko zna jel i ONA slana??,,,
- 16:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #