bla.. bla.. blam.. blamaža!!!

kronologija.kronologija?

subota

koncert...

1. bend dobar
2. bend,hm ne volim hc. valjda. ne znam.

liriksi su mi ovak zvučali:

*one, to, fuck ju
pile smrzuto u frižderju
pile smznuto u frižderju
vuuooodo daj
marinada veš se suši
three four fuck you all...*

mislim, znam da krivo čujem, al ajde, ak ko uglazbi sam mi se javite...

3. intermezzo - pijača pod nadvožnjakom, od koncerta, nažalost, više niš...



četvrtak

ljubljana... jebeni grad
bolji od Zg -a ljudi normalniji, ha, nema valjda tolko bosanci i hercegovci.
možda im zato ne treba podno grijanje na špici..mislim, schpitzi.. nije da sam ksenofob,
rasist, kajveć , tek tolko...
ma svidjela se meni ljubljana još od koncerta dream theatera
imaju sempafore koji odbrojavaju kolko do zelenog....
zeleno, mm zeleno.
asocijacije...



subota

Rođendan....

Crtica za ilustraciju:
Melanija se napila, a Nika ju je držala dok je ova rigala. altruizam, da... sve dok Melanija nije Niki pala u šumu...



08.05.2006. u 22:08 | 5 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

bla bla blamaža

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr