Nevermind...ME!!!

subota, 27.11.2004.

Jučer je bio dan jabuka!!!Who cares...

Jučer sam u CD shopu preslušala Lost Profits.I lost my breath.To se odgađa rijetko.Znam kada čujem nešto što mi se sviđa jer se onda naježim i skroz mi je čudno.Ali zaboravila sam disati.To se događa samo kod American Idiot i All The Small Things.Skupiti ću lovu i kupiti si.(Očito), jučer bila vani s Larom.Donijela mi je Nirvana majicu! :)) Netko joj je ukrao knjigu iz knjižnice pa će ju sada morati platiti.A švorc je.Nas dvije smo čudne.Snimljen je film po High Fidelity od Nicka Hornbya.Ja obožavam Hornbya.On je napisao i About A Boy po čemu je također snimljen film.Svaki puta kada ga pogledam ili pročitam knjigu(koja je NARAVNO duža verzija koja uključuje Smrt Kurta Cobaina) padam na pod od smijeha.Tip je genijalac, šta da kažem.Baš si pržim Bleed American od Jimmy Eat World.Baš su mi dobri.Neki dan sam imala priliku pogledati onu seriju na novoj o Beverly Hillsu ili tako nešto.KOJE SRANJE!!!Zašto ljudi snimaju takva govna??Malo sam ogorčena danas jer su mi pojeli cornflakes pa sam za doručak morala jesti jogurt.Od marelice.Ili breskve.Ali mislim da ne postoji od breskve.Jučer sam bila jako iznenađena kada sam dobila jedan iz matematike.Imala sam jedan i pol' bod.Ono što sam riješila bilo mi je točno.Bravo ja. Minority-Green Day Isuse Bože!!!Što Slipkonot radi na mom PC-u???Aha.Lara nije imla praznih CD-a pa mi je dala da to tu stavim i da joj poslije spržim.Prije 6 mjeseci.Mrzim Slipkont.Sorry fanovima ali ja ih neprobljavam. ''They sound like Tre choking with a hairball''-Billie Joe I ja se potpuno slažem s njim.Inače sam jako tolerantna prema ljudima i njihovim ukusima jer znam da smo svi različiti i imamo različite kombinacije aminoiselina ali narodnjake i Slipkont...No thanks.Sandra je ozdravila.Napola.Pa je poslije hrvatskog otišla doma jer je imala temperaturu.Ne kužim ju.Došla je pistati književnost.Ja ću dobiti jedan.Pretvorila sam se u užasnu ljenčinu.Ništa ne radim.Moram pokrenuti svoje dupe i početi učiti.Da.Evo me.Odmah krećem.
Hehe.Moš' mislit.Idem gledati Yu-Gi-Oh.(Don't laugh!!!Dosta mi je što me stalno podsjećaju da gledam dječji program...)
- 09:39 - whatever... (0) - print me! - #

<< Arhiva >>

pokeronline blackjack