Nevermind...ME!!!

srijeda, 24.11.2004.

23.11.2004. Ajmo probat još jednom...

Ne zovi mama, ne zovi doktora...Čim iz kupaone trešte Prljavci znam da mi se stari kupa.Danas nam je na engleski došao neki tip s Floride sa svojom ženom koja je porjeklom iz Francuske i pričao s nama.Uglavnom je odgovarao na naša pitanja.Amerikanci u srednjoj(tj. ,high school)imaju sedam predmeta.SEDAM!!!!!!!!Mi jadni mali Hravti se mučimo sa njih DUPLO!!!I na kraju ostanemo nezaposleni.Ah...Bilo je baš super za promjenu čuti neki normalan engleski izgovor.Tu i tamo i ja sam hepi.Jer ne mogu stalno slušati ovu ženu kako krešti svoj englesko-ruski.Danas sam bila apsolutno fascinirana J. facom.On ima tako savršeno lice.Nije savršeno ali upravo to ga čini savršenim.Nesavršeno savršeno.Volim nesavršenstva.Skužila sam da mu se nos lagano mršti dok se smije.Baš ima zakon lice.Hoću ja takvo...Ma neću.Al' baš mi je fora.Ne bih mu nikada rekla.Vjerojatno bi mislio da sam na nečemu.Nije zdravo govoriti ljudima da imaju super lica.Dok sam se sad vraćala iz škole pogledala sam svoj odraz u vratima autobusa.To sam bila ja.Uopće ne mogu zamisliti da sam ja stvarno biće koje fakat hoda i diše i ždere...Uopće se ne osjećam kao da ovdje pripadam.Imam osjećaj da nisam stvarna.Ali u tom trenutku sam se osjećala stvarnom.O Bože.Ovo je predubokoumno za moj mali mozgić.Utopiti ću se.Što sam jučer radila?Zvala sam Laru...Molila sam staru da mi pusti da se ofarbam u ljubičasto al' mi još uvijek neda.Morat ću čekat do 18te.ZAŠTO???Evo je u sobi.Sjetila se da ne smijem na PC do veljače.Odoh ja.
- 10:00 - whatever... (0) - print me! - #

<< Arhiva >>

pokeronline blackjack