Blagotvorna riječ

06.02.2010., subota






OSOBNA POSVETA SRCU ISUSOVU PO NEBESKOJ KRALJICI


Nebeska Kraljice i preljubezna Majko! Premda posve nevrijedna i jadna potaknuta ipak dobrostivim pozivom tvoga božanskog Sina, želim se posve posvetiti njegovu presvetom Srcu. No, poznavajući svoju nevrijednost i nestalnost, želim tu posvetu učiniti po tvojim majčinskim rukama, i od tvojeg bezgriješnog Srca očekujem pomoć, da tu posvetu uzmognem u životu i ostvariti.

Božanski Spasitelju, Kralju dobrote i ljubavi! Puna zahvalnosti prihvaćam svjesno i iz sve duše poziv, kojim me nukaš, da sklopim s tobom ugovor, kod kojega ti zapravo ne dobivaš ništa. Ja ti evo povjeravam brigu za se i za sve, što imam. U tvoje Srce, puno ljubavi, stavljam svoju dušu i njezin vječni spas; tebi povjeravam svoju slobodu, napredak u duhovnom životu, pa i sve slaboće; predajem ti svoje tijelo, svoj život i zdravlje, te ono malo dobrih djela, što ću ih učiniti ili koje će drugi za me prikazati za života ili poslije moje smrti. Tebi napokon povjeravam svoju obitelj, svoje poslove i sve svoje probitke. Sve to prepuštam potpuno tvojoj božanskoj skrbi, da ti svime upravljaš po svojoj božanskoj volji. Spremna sam primiti sve, kako god budeš s tim raspolagao, svjesna, da sam se povjerila Srcu Boga i najboljega svoga prijatelja.

Sa svoje se strane obvezujem, da ću se prema svojim silama brinuti za proširenje tvoga kraljevstva, koliko god uzmognem. Na tu nakanu prikazujem ti sve svoje molitve i pobožne uzdahe, svoje svagdanje poslove, trpljenja, koja već sada primam, kao i sve pokore, koje ću si dragovoljno sama nalagati. Hoću, da svaki čas moga života posluži proširenju i učvršćenju tvoga kraljevstva i zadovoljavanju za uvrede, koje se nanose tvome božanskom Srcu. Daj, da svi moji čini do konca života nose na sebi pečat tvoga gospodstva nada mnom i biljeg zadovoljštine, i da zadnji moj uzdah bude čin savršene apostolske ljubavi i potpune žrtve. Amen.







ZLATNA KRUNICA U ČAST SRCA ISUSOVA

- Moli se na običnu Gospinu krunicu.
U ime Oca i Sina i Duha Svetoga. Amen.

- Mjesto Vjerovanja moli se:
Slatko Srce mog Isusa, daj, da te ljubim sve to više.

- Mjesto "Oče naš" moli se:
Vječni Oče, prikazujem ti Predagocjenu Krv Isusa Krista kao zadovoljštinu za svoje grijehe, kao pomoć svetim dušama u čistilištu, i za potrebe svete Crkve.

- Mjesto "Zdravo Marijo" moli se:
Isuse blaga i ponizna Srca, učini srce moje po Srcu svome.

- Mjesto "Slava Ocu" moli se:
Slatko Srce Marijino, budi moje spasenje!

- Na koncu se izmoli:
Oče naš... Zdravo Marijo... Slava Ocu...







MOLBA SRCU ISUSOVU

Sva snižena u duši bacam se preda te, Božansko Srce Isusovo, da ti prikažem svoju hvalu, da ti se poklonim, da te ljubim i slavim, koliko god mogu. Tebi, kao najmilijemu prijatelju svoje duše, izručujem sve svoje potrebe, sve nevolje, siromaštvo, zapuštenost, slaboću i mlakost. Jednom riječju: sve rane svoje duše, i usrdno te molim, neka te to gane na sućut, te mi pritečeš u pomoć u svojme prevelikom milosrđu.

O Srce, puno ljubavi, spasi me! Zaklinjem te svime, što te može ganuti, da meni i svima koji su u jednakoj pogibelji za spasenje, udijeliš milost konačne ustrajnosti u svojoj ljubavi. božansko Srce, ne daj, da propadnem zbog svojih nevjera. Učini sa mnom što god hoćeš, samo daj, da vazda ostanem u tvojoj ljubavi. Nemoj me odbaciti od sebe, jer ja sve svoje pouzdanje stavljam u tebe. Zazivam te kao jedino spasenje od svakog zla, a najviše od grijeha. Uništi ga u meni i oprosti mi sve zlo što ga učinih protiv tebe. Kajem se za sve, čime sam te uvrijedila, i od srca te molim, da mi oprostiš. O Srce, svake ljubavi dostojno, daj, da ja i svi, koji su se preporučili u moje molitve ili za koje sam dužna moliti, oćutimo tvoju zaštitu.

Milosrdno Srce, smekšaj tvrda srca grješnika i okrijepi duše u čistilištu. Budi utočište umirućima, utjeha potištenima i nemoćnima! I napokon, budi meni sve na ovom svijetu. Osobito budi utočište mojoj duši na času moje smrti, te je onda primi u zagrljaj svoga milosrđa. Amen.



- 14:53 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

Prosinac 2010 (1)
Rujan 2010 (1)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (1)
Svibanj 2010 (1)
Travanj 2010 (3)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (2)
Siječanj 2010 (3)
Prosinac 2009 (4)
Studeni 2009 (6)
Listopad 2009 (7)
Rujan 2009 (2)
Kolovoz 2009 (4)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (3)
Svibanj 2009 (10)
Travanj 2009 (11)
Ožujak 2009 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv