< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Linds for me!

Opis bloga

...a JBG, pogledaj pa buš videl/vidla čeg' sve ima & nema...



Hit Counter


...what do you think about me?...ja sam tebi...
OK
nikaj posebno
idiot
super
sve naj, naj...
grozna osoba
dosadna
zakon
nikaj od ponudjenog
  
pollcode.com free polls

ovo je samo moj novi ljubimac... mali Milivoje! Kaj nije slatki???

adopt your own virtual pet!


Linkovi

ovo prvo O B A V E Z N O posjetite...
...KLJIKNI...
Kuzel & Habijan
Barbara
Kap po kap
Maja

SOMETHING ABOUT ME:

Image Hosted by ImageShack.us

- živim u KC-u
- hobi: klavir
- volim: životinje
- obožavam: blacky (i dugokose metalce cerek )
- nevolim: gay-ljude, transvestite, fiziku...
- mrzim: narodnjake
- slušam: Kalmah, Finntroll, Nightwish, Apocalyptica...
Mile Kitić (ŠALA!!!)
- planovi za srednju: srednja glazbena
- frendovi: hm... puno ih je... neda mi se nabrajat...
- nadimak: Šule
- ljubav: ... ŠTA VAS BRIGA!!!
- najveća želja: ... e to si još moram malo razmislit' pa
vam javim!
-moj e-mail: blacky_kc@net.hr
ili blacky@gothmail.net

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



...WISH YOU WERE HERE...
Wish You Were Here...
Me, oh, my country man,
Wish You Were Here...
I Wish You Were Here...
Don't you know, the snow is getting colder,
And I miss you like hell,
And I'm feeling blue...
I've got feelings for you,
Do you still feel the same?
From the first time I laid my eyes on you,
I felt joy of living,
I saw heaven in your eyes...
In yor eyes...
Wish you were here...
Me, oh, my country man,
Wish You Were Here...
I Wish You Were Here...
Don't you know the snow is getting colder,
And I miss you like hell...
And I'm feeling blue...
I miss your laugh, I miss your smile,
I miss everything about you...
Every second's like a minute,
Every minute's like a day
When you're far away...
The snow is getting colder, baby,
I Wish You Were Here...
A battlefield of love and fear,
And I Wish You Were Here...
I've got feelings for you,
From the first time I laid my eyes on you...


ponedjeljak, 22.10.2007.

Hail! Evo samo da vam se javim…mislim da je vrijeme za novi post…eto kao što ste svi zamjetili škola je počela…nadam se da vam je svima više-manje krenilo dobro ko i meni! Pogotovo po pitanju geografije… konačno mi krenilo!!!!!!! A kad se malo bolje zamslite, već vam je prešel jedan dio života… a još brže će proći i ostatak. Zato iskoristite život što bolje možete! Kad se malo zamislim, šta ja opće radim cjeli život? osjećam se ko ovaj bogec tu dole…


adopt your own virtual pet!

da vam pojasnim: svaki dan jedno te isto- ustaješ se, ideš u školu, gledaš iste ljude, šlušaš jedno te isto: stalno te mrcvare i tjeraju do iznemoglosti, onda dođeš doma, dosađivaš se, pa sve opet ispčetka. Nemaš vlastitu slobodu, nego drugi odlučuju kud ćeš i kam ćeš… Ko što se on stalno vrti po istom točku do iznemoglosti, tak se i mi svalno vrtimo po istim putevima… razlika je jedino to što mi nismo u kavezu…I tako iz dana u dan… pa kaj će ti takav život??? I onda dok trebaš podršku svi te odbruse i stalno se deru na tebe… u neke ljude sam se fakat razočarala… kad ih trebaš nikad ih nema, a kad hoćeš bit sam, onda se sjete doć i zagorčavaju ti život, frustriraju me do iznemoglosti, pa zaključe da nisam normalna… jebem ti takav šugav život… No dobro, dosta o tome… Vratimo se na školu… Evo vam slikica mog «NAAAAAJDRAŽEG RAZREDA»…
Image Hosted by ImageShack.us

Josipa, valjda se nećeš srdit radi slikice… =)
Image Hosted by ImageShack.us

Eto, neda mi se više pisat… nemam više inspirejšn! pozdraf svima…
Image Hosted by ImageShack.us



| Chros to the shine! (37) | Chros to the paper!! | x |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.