Image Hosted by ImageShack.us


Ja ne volim komentare, ako imate potrebu mi nekaj reci, posaljite na msn:
blacky-20@live.com


online



ovoliko vas je od 7.7.2006.
Counters
Counters

www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


www.bigoo.wswww.bigoo.ws


Blinkies Doll Images


* Maja
* 20 godina
* crvena kosa, zelene oči, 170 cm, 54kg
* volim cerek :
- svog zeku kiss
- oranginu party
- lazanje njami
- sladoled fino
- smijati se smijeh
- plesati pjeva

Image Hosted by ImageShack.us


Customize your blog codes



www.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.wswww.bigoo.ws


Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
shadowh
Vojak Fabo hrvatska
Idža
Chris da vukodlak
Chrisova seka
Ida
Miha

image hosting file hosted images



Par crteza, uzivajte;
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us






< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by UnDeRgRoUn QuEeN :)

Evo par dobrih pjesmica...
uzivajte






















Sexy

sexy

sexy

sexy









Click here to get avatars like this!


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Don't click here!














srijeda, 19.09.2007.

...

Eto i mene opet...toliko me dugo nije bilo da su stavili novi dizajn bloga, a ja nemam pojma. E pa, nije se puno toga promjenilo otkad sam zadnji put objavila neki post...da, jedino kaj sam promjenila posao i gadno se zakacila sa tatom. Naime, on bas i nije neki veliki Zeljkov fan, pa mu i ne odgovara bas kaj sam ja s njim...uglavnom, duga prica, ne zelim ni sebe a ni vas zamarati s takvim stvarima. Bila sam u Sisku prije tjedan dana i mogu reci da mi je bilo fenomenalno. Nasla sam se s Fabom koji mi je izdjelio toliko komplimenata na racun mog izgleda (prvi put da mi je on rekao da sam smrsavila, tocnije, rekao je da sam se prepolovila i da ga zanima jel ja imam kaj jesti ovdje u Zagrebu), ma lud je lik. Uglavnom, za pocetak, bili smo u "Party Pub-u", pa malo na rokicu i zavrsili u "Club-u" na nekoj imitaciji rave party-a...al nema veze, bilo je super. Skupila se neka ekipa na rokicu, bila je tu i gitara, lagano cugica i pjesmice "Crvene Jabuke", "Prljavaca" i drugih legendarnih artista omiljenih u Sisku...da, cula sam i neku pjesmu koja bas pjeva o tom gradu... nekak ide "...Sisak ima srce, Sisak ima dusu..." i dalje se ne sjecam... (jbga, alkohol radi svoje) Uglavnom, bilo je lijepo opet vidjeti svu staru ekipicu na okupu kako zagrljeni uglas pjevaju "Svirajte mi jesen stize, dunjo moja, jesen rana...nek zazvone tambure u transu..." E jbga, opet sam nekak nostalgicna...Sve u svemu, bilo mi je jako dobro...Nekak, kao da sam se uspjela iskljucit iz svih problema i opcenito svega kaj bi me inace rastuzilo i jednostavno uzivala u toj subotnjoj veceri... E, pa dosta za sada, da nebi rekli kak sam napadna sa tolikim postom... jos samo da pozdravim svog naj frenda Fabu iliti HTMOTS-a i pusa mom Sisku... mah



| DoN't HuRt Me (3) | HuRt Me | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.