srijeda, 07.02.2007.

neznan ni ja

ma svi su ovi dani predosadni da bi se pričalo
o njima,ode nema ništa novog...totalno dosadno.zijev
danas san bila cili dan u kući,ajme užasa....ali dobro je to što nisan u školi,
i nemoran gledati profesore-yey-
danas mi je rekla prija Tea da san dobila 5 iz KEMIJE.
nisan mogla virovati,ta žena se malo popravila....napokon.
uglavnon ja jedva pričan i užasno kašljen.....ma sve jadno.no
PUKNUTI ĆU OD DOSADE,I ONDA JOŠ DOĐEN,DA VIDIN
JE LI ITKO
UOPĆE POSJETIA MOJ BLOG I ONDA SE RAZOČARAN...AJME.....
POZDRAVLJAN TEU,KOJA JE SIGURNO PROČITALA
OVAJ POST,
TEA DRŽI SE... i nemoj se odseliti-ajme ubiti ćeš me-ali molin teeeeeee,
s kim ću ja zajebavati ljude??????????kisskisskisskisskiss

I LJUDI MOLIN VAS KOMENTIRAJTE
MOJ BLOG,MOLIN VASSSSSSSSS!!!!!!!
!!!!!!!!!wavemah
wavemahwavemah

- 20:25 - komentari (68) - print - neznan ni ja -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.