< travanj, 2007  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je moj život i sv egluposti iz njega pa koga zanima neka bude dio njega a koga ne neka ide u miru


The best of best:





Ja sam ja,a što si ti?!
Hmmm...mrzim ovaj dio...tj.pisanje o sebi....
Zovem se Dora,moje vas prezime ne zanima hehe.
Ja vam obožavam:crnu boju,party,dećke,dobar provod,
naj prijatelje,izlaske,ma uglavnom sve što je zakon!
Mrzim(prezirem):kretenske ljude,traćare,bezobraznjakoviće,
rozu boju,školu(osim kada dobijem dobru ocjenu ;)....
a ono šta ja mrzim je uglavnom ono šta je bezobrazlo
(ili bolje rećeno protiv mene)A ako vas šta još zanima pitajte
kroz komentare!
Moja slika:
Friendster

Friendster




Klikite ovdje posjetite ovu stranicu i pomozite malome Flipu da mu djetinstvo bude bolje i njegovoj obitelj da mu pomognu da mu život i s ovom bolešću bude ljpši!

Moje prije i ako imaju blogove...


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Images for your blog

Images for your blog


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts




Iz Splita:


...:::Nora:::...
Super cura,obožava se uređivat
Super pleše,ovisna je o mobu ;)
a muški u njen doživotni prob.
Blog:samo njen, target=_blank>s prijom


...:::Ines:::...
Ona je super cura...
Zakon je,uvjek spremna za
party...nema problema s
muškima...ma sve zakon...

...:::Mirela:::...
Ona je luda plesaćica
koliko god ona govorila da nepleše
dobro a pleše odlićno
šminka joj je život :)
A muške neći ni pominjat...

...:::Janis:::...
Ona je suer....
ima super kosu :)
hvata se za nogate i lijepe
i ide joj jakooo dobro :)


...:::Anćica:::...
Kraljica ludovanja...
ovisna o muškima
ali ne ako nisu stvarno dobri...
zakon cura
Blog:njen
Iz Zagreba:

...:::Iva:::...
Ona je super...
iako je nepoznajem dugo izgleda
da je super...
Zabavna je i snjom nije dosadno
Blog:njen

...:::Nikolina:::...
Ta je cura opaljena...
zakon je...po koji put malo zbunja
ali zakon....
a šta e tiće dećkiju ima odlićan ukus

...:::Mateja:::...
zakon je...kažu da je traćava ali
neznam zasada mislim sve najbolje
o njoj
Blog:njen

...:::Danći:::...
Ona je zakon veganica...:)
Super je...simpatićna...
me ve super
Blog:njen



utorak, 17.04.2007.

Ala kolikotoga odjednom...

Uffff...stavrno nemam pojma odakle da zapoćmem....Mogla bi zapoćeti od toga da su poćeli uskrsni praznici(iako su sada gotovi) i kao što je moja mama isplanirala otišla sam za praznike na Brač.Bilo mi je super jer sam naišla na moju jako dobru prijateljicu(i družila sam se s dećkom koji mi se sviđa)Pa uglavnom sam preko dana bila s Luciom(naj prijom),Markom(Lucijinim rođakom),Mateom(isto Lucijinim rođakom)...Ili bi smo išli vani pa se našli s ostatkom ekipe ili bismo bili sami pa igrali krug ćetvorke(to se inaće igra kao 2 dećka i 2 cure tj. u grupi muški protiv ženskih pa sada tu ima ćega hoćete),i jako nam je zabavno...Navećer bi smo izašli vani ali nije nam se stalo do kasno jer je bilo poprilićno hladno a i ujetra bi se rano našli vani.I nemogu vjerovati po prvi put mi na Braču nikako nije bilo dosadno,kako sam stalno imala pogled na more(što u Zagrebu nemam) zaželila sam se kupanja!Hmmm...sada se pokušavam sjetiti jeli bilo još nešto što se dogodilo a da se treba spomenuti...sa da sjetila sam se!Lorena(jedna prija s Brača) mi je rekla da se za mene zanima njen rođak koji me je vidio zadnji put prije 2 godine i eto kako mi je rekla da imamo puno toga zajednićkog odlućila sam se s njim upoznati s njim.Ali kada je došao na igralište gdje smo ga ja i moje prijateljice ćekale kada je došao ja sam se skoro poćela smijati....Izgleda je sbunjeno i preplašeno....mislim....šta god da sam mu ja rekla on nije odgovorio nego je klimao glavom i skroz uje bio zbunjen(nebi da sam ga htjela pojest).I kada je otišao samo sam se smijala jer u porukama koje mi je slao na mobitel izgledao je potuno normalano ali kada je došao...Tako 2 dana je on samo stajao ili igrao nogomet ali nije meni ništa rekao nego bi samo par minuta pogledao.Kada je otišao poslao mi je poruke i sada ću vam napisati kako je to išlo:
On:Dali ti se sviđam?
Ja:Ne,ti si mi više kao prijatelj nego momak!
On:Pa imam li ikakve šance?
Ja:Ne,jednostavno nisi moj tip!
On:Da istina,nisi ni ti moj ali ja sam ovo napravio radi mog prijatelja...
Ja:Molim,kako tomisliš?
On:Pa to je teško pitanje...
Ja:Ma ćekaj jeli se on zanima za mene ili ti?!
On:Pa pokušaj shvatiti,Lorena mi je rekla da si pametna!Evo ti njegov broj 098...
Ja:Šta će mi njegov broj?I da shvatila sam sve a i shvatila sam da si drzak od jednom...Bok!
I dalje mi ništa nije odgovorio(usrao se)!Pa mislim kakav je to I****!Šta bi ste vi pomislii o njemu?!
Ovo kasnije štomi se događalo nije ništa novo ili važno...pa sada ako priće nakon puta poćnem nabrajat neću moći ništa napisati ali zato mi j eovo vrijeme na Braču bilo zakon(osim ovoga gore s onim idiotem koji mi je smao potrošio dragocjeno vrijeme)Dobro malo pretjerujem ali mi je toliko digao živce! ;)
Eto svi koji ste ćekali moj post evo ga i nije jako kratak J.
Pa ljudi moji bok i hvala na svim komentarima!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

- 15:45 - Komentari (61) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.