< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je moj život i sv egluposti iz njega pa koga zanima neka bude dio njega a koga ne neka ide u miru


The best of best:





Ja sam ja,a što si ti?!
Hmmm...mrzim ovaj dio...tj.pisanje o sebi....
Zovem se Dora,moje vas prezime ne zanima hehe.
Ja vam obožavam:crnu boju,party,dećke,dobar provod,
naj prijatelje,izlaske,ma uglavnom sve što je zakon!
Mrzim(prezirem):kretenske ljude,traćare,bezobraznjakoviće,
rozu boju,školu(osim kada dobijem dobru ocjenu ;)....
a ono šta ja mrzim je uglavnom ono šta je bezobrazlo
(ili bolje rećeno protiv mene)A ako vas šta još zanima pitajte
kroz komentare!
Moja slika:
Friendster

Friendster




Klikite ovdje posjetite ovu stranicu i pomozite malome Flipu da mu djetinstvo bude bolje i njegovoj obitelj da mu pomognu da mu život i s ovom bolešću bude ljpši!

Moje prije i ako imaju blogove...


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Images for your blog

Images for your blog


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts




Iz Splita:


...:::Nora:::...
Super cura,obožava se uređivat
Super pleše,ovisna je o mobu ;)
a muški u njen doživotni prob.
Blog:samo njen, target=_blank>s prijom


...:::Ines:::...
Ona je super cura...
Zakon je,uvjek spremna za
party...nema problema s
muškima...ma sve zakon...

...:::Mirela:::...
Ona je luda plesaćica
koliko god ona govorila da nepleše
dobro a pleše odlićno
šminka joj je život :)
A muške neći ni pominjat...

...:::Janis:::...
Ona je suer....
ima super kosu :)
hvata se za nogate i lijepe
i ide joj jakooo dobro :)


...:::Anćica:::...
Kraljica ludovanja...
ovisna o muškima
ali ne ako nisu stvarno dobri...
zakon cura
Blog:njen
Iz Zagreba:

...:::Iva:::...
Ona je super...
iako je nepoznajem dugo izgleda
da je super...
Zabavna je i snjom nije dosadno
Blog:njen

...:::Nikolina:::...
Ta je cura opaljena...
zakon je...po koji put malo zbunja
ali zakon....
a šta e tiće dećkiju ima odlićan ukus

...:::Mateja:::...
zakon je...kažu da je traćava ali
neznam zasada mislim sve najbolje
o njoj
Blog:njen

...:::Danći:::...
Ona je zakon veganica...:)
Super je...simpatićna...
me ve super
Blog:njen



utorak, 27.03.2007.

Napokon zanimljivog kod mene!

Ciao people...
Evo ja sam vam se odlućila javiti...ne samo zato što imam dosta komentara nego i zato što mi se dogodile neke(napokon) zanimljive stvari.Ove dane je bilo nekih svađa kod mene ali ništa posebno strašno...nebi htjela naglašavat tko je to a i da vam napišem nebiste znali tko je to.Evo sada mi je napokon prošlo to vrijeme ispitivanja i testova pa sada imam više vremena za ućenje a i imam sada vremena za povisiti ocjene koje imam povisiti.Evo sada iz fizike radimo neke labaratorijske pokuse i to nam zauzima otprilike 6 sati pa me lijepo neće ispitivat i tako mogu lagano zaraditi petice iz fizike!Baš lijepo...I sada meni najzanimljivije što mi se dogodilo u ovoh par dana je bilo to što smo danas išli na karting!Bilo je zakon!Na poćetku uopće nisam htjela ići jer me je bilo strah da ću sletit s ceste ali nakon što sam problala išla sam jo šjednom!Prvi put sam išla brže jer sam imala brži auto a drugi put sam stiskala gas do kraja ali mi sve jedno nije išao baš najbrže.pa je tu bilo pristizanja a i bilo je i slomljenih i nekih koji su izvodili gluposti.Mene je Nikolina htjela preteći i kada je prošla kraj mene uperila je prstom u mene i smijala se i onda je tako zaboravila da je tu skretanje pa je sletila na travu i zavrtila se 2 puta :)A Ana Marija je namjerno non stop iskakala s piste i radila te neke ćudne krugova a Doris je pokušavala ali joj nije baš najbolje išlo ali je bila dosta brza.Magda je već gore prošla...ona se slućajno zabila u gume kod zida pa su joj te gume pale na nogu pa joj je zgnjećilo palac...:( Nije zato danas išla u školu zbog toga...Pa to je to od mene...sada razmišljam jeli ima još nećeg zanimljivog ili nećeg slićnog kod mene ali mislim da nema!Bilo je nećeg ali to vas neće zanimati ali ću sve jedno spomenuti...Možda se selim u Beč...Što mi nije baš sve jedno jer tamo govore Njemački a ja ga nemam pojma,a i tako neću moći posjećivati ekipu u Splitu i na Braču jako ćesto ali će mi i ekipa odavdje nedostajat(samo neki)...eto to je to od mene.Mnogo pozdrava i hvala na komentarima!

- 20:02 - Komentari (48) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.