prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (1)
Prosinac 2006 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Ovo je moj život i sv egluposti iz njega pa koga zanima neka bude dio njega a koga ne neka ide u miru


The best of best:





Ja sam ja,a što si ti?!
Hmmm...mrzim ovaj dio...tj.pisanje o sebi....
Zovem se Dora,moje vas prezime ne zanima hehe.
Ja vam obožavam:crnu boju,party,dećke,dobar provod,
naj prijatelje,izlaske,ma uglavnom sve što je zakon!
Mrzim(prezirem):kretenske ljude,traćare,bezobraznjakoviće,
rozu boju,školu(osim kada dobijem dobru ocjenu ;)....
a ono šta ja mrzim je uglavnom ono šta je bezobrazlo
(ili bolje rećeno protiv mene)A ako vas šta još zanima pitajte
kroz komentare!
Moja slika:
Friendster

Friendster




Klikite ovdje posjetite ovu stranicu i pomozite malome Flipu da mu djetinstvo bude bolje i njegovoj obitelj da mu pomognu da mu život i s ovom bolešću bude ljpši!

Moje prije i ako imaju blogove...


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


myspace layout

myspace layout


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


image hosting file

image hosting file


Images for your blog

Images for your blog


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts




Iz Splita:


...:::Nora:::...
Super cura,obožava se uređivat
Super pleše,ovisna je o mobu ;)
a muški u njen doživotni prob.
Blog:samo njen, target=_blank>s prijom


...:::Ines:::...
Ona je super cura...
Zakon je,uvjek spremna za
party...nema problema s
muškima...ma sve zakon...

...:::Mirela:::...
Ona je luda plesaćica
koliko god ona govorila da nepleše
dobro a pleše odlićno
šminka joj je život :)
A muške neći ni pominjat...

...:::Janis:::...
Ona je suer....
ima super kosu :)
hvata se za nogate i lijepe
i ide joj jakooo dobro :)


...:::Anćica:::...
Kraljica ludovanja...
ovisna o muškima
ali ne ako nisu stvarno dobri...
zakon cura
Blog:njen
Iz Zagreba:

...:::Iva:::...
Ona je super...
iako je nepoznajem dugo izgleda
da je super...
Zabavna je i snjom nije dosadno
Blog:njen

...:::Nikolina:::...
Ta je cura opaljena...
zakon je...po koji put malo zbunja
ali zakon....
a šta e tiće dećkiju ima odlićan ukus

...:::Mateja:::...
zakon je...kažu da je traćava ali
neznam zasada mislim sve najbolje
o njoj
Blog:njen

...:::Danći:::...
Ona je zakon veganica...:)
Super je...simpatićna...
me ve super
Blog:njen



srijeda, 13.12.2006.

Novi...toliko toga u jedan tjedan

Ej ljudi ovo mi nije prvi post već drugi...morala sam napraviti novi jer mi je onaj drugi potpuno trokao....ali nadam se da će te me vi kojim me znate i dalje posjećivat i da ću još upoznat ljudi...

A sada ono o ćemu sam zapravo išla pisat...
Za poćetak ova me prokleta škola mući i to užasno....toliko mi ide na živce da je nemogu smisliti,a hvala bogu još uvijek ima nekih normalnih ljudi u školi s kojima mogu prićat.E još nešto zašta nikada nisam sanjala da će mi se dogoditi!Ja u zadnje vrijeme non stop ućim,piše samo da bi mi ocjena bila bolja!I od svog tog rada jednostavno mi je tjelo ostalo bez energije i dok sam bila kod jedne žene samo sam pala u nesvejs!Žena mi je zvala mater i mama me je došla pokupit kod nje i nosila me je sve do doktora.Ja jednostavno nisam se mogla kretat....Kada sam došla kod doktora(na hitnoj) i rekao mi je da sam kolubirala.Normalno nisam znala šta je to pa mi je on objasnio da je to potpuni gubitak energije u tjelu i da ti se svi mišići u tjelu poćmu trest...i tako je još nešto govorio ali ga ja ništa dalje nisam razumila.Mislim pred sobom sam vidila sve mutno...I tako sam dva dana provela doma i još sam otišla dva puta u školu kako bi napisala test ijako mi je bilo pametnije da ostanem doma!Ali eto...i evo kraj godine je sve bliži što bi znaćilo da se sve više bliži dan moje preselbe!I eto kod mene je bilo samo to...osim još samo jedne sitnice BIO MI JE ROĐENDA U NEDJELJU!Nisam ga slavila jer mi se nije salo a i bila sam umorna os te bolnice i tako.I eto to je to od mene za sada!...::::ostavite mi komentare:::::.....

- 14:21 - Komentari (155) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.