blacksun

28.04.2008., ponedjeljak

suza :(

za pocetak pozdrav.... evo nekih novostvi... 1. prodal sam suzukia... skoro me copila murja proslu nedelju pa sam rekel, amen.... otisel je.. sad bum pak nekaj drugo kupil.. buahahaha... 2. s petrom sam se v subotu tak posvadil kaj smo skoro prekinuli.. malo sam bil prevec bezobrazan.... lol 3. danas sam skoro popusil kukju s hrvatskog.. bog mater.. al sam se nekak zvlekel, tj. sutra sam na raportu... 4. bezali smo danas 400m... pa skoro sam krepal... celo vreme do kraja.. joj.. a ok, bil sam 3. od 25.. hehe.. ipak je to.. hmmmm... ima i kolko sportasi... a ja sam ne.... hehe... no i tak.. joj tak mi fali suzuki da to nebrem opisati.... joj da.. stari me nagovaral nek si idem po skuter... ah.. s konja na magarca.. hmmm.. neznam... idem po hondu cross.. najvjerojatnije.. ili ak ne to, neki sportak... hehe... pa sad nikam nebrem bez motora, covece... veli mama odi s biciklom.. no je pukel sam.... moral sam na praksu iti s biciklom.. joj... uzasno.. lol.. kaj pa v sredu idemo gledat neku predstavu.. zmija.. no je... dobro je... kak da ne... p.s. jedva cekam subotu sad.. valjda cemo ja i moj kolega nesto... hmmm.. da... nebi u detalje.. hehe.. jedva cekamo.. da da.. ajde dosta je bilo.. pozdrav: marici, ivani, zokiu, vedrani, cingi, kumeku i ani.. i da mmmm petri.... chao

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.