blacksun

27.03.2008., četvrtak

MY DREAMS...

ovak, ljudi ovo je samo san.. sad cujte kaj sam sanjal.... ovako.... sve je nekak cudno i zbunjeno... imal sam ujutro skolu i isel sam se prije skole najti s petrom.. bili smo kod bivseg presoflexa... i tak smo malo tak bili, i za 13min smo trebali biti u skoli, kaj sad? krenuli smo pjesice u skolu, tam po onoj ravnici prema kitrou.... i kad smo dosli na cestu, vidis, ide slunjski... kaj je? trebate prevoz? upadajte... isel je s skuterom.... ja sam bil napred, petra v sredini, i slunjski iza.. malo cudno, al slunjsi je bil iza i vozil je... no nema veze.. rekli smo petri ak bude murje nek se skrije.. i dosli smo na kruzni tok... vidim ja murju kaj sad, petra sagni se, i vidis mlakara (tinija) na skuteru tam je bas isel van s kruznog toka... a slunjski si je valjda promjenil masku prednju il tak nekaj... i veli mlakaru, gle gle kaj sam del... i budala pusti volan.. ja sam ga primil al prekasno.. tam smo v kruzni tok zleteli, strgali sve, kotac, plastike.. a niko nije imal kacigu.. i murja za nama.. ja sam skrenul prema onom podvoznjaku.. i bila je naka suma tam... pobegli smo... i ja stanem tam.. a slunjski.. joj gle kaj si napravil, budala. norec.... koj ti je kurac, zamalo smo se ubili... bla bla bla.. a ja njemu, pa idiot, pa si ti pustil volana, kaj je sad... je, pa videl sam mlakara.. zamisli, videl si mlakara.. i kaj? i tak smo se malo prepirali, ocu nekaj reci petri, petre nema, iskali smo ju.. nema je... otisli smo v skolu, nije je bilo.. i neznam onda sam se negde zbudil..... koji dream.... joj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.