blacksun

23.03.2008., nedjelja

NE, NEMA NASLOVA!!!!!!

ovak za pocetak... MORAM RECI DA SAM SAD ZAMRZIL JEDNU OSOBU ONAK! AK JA NEKAJ VELIM, NE MORA LAJATI DRUGIMA! MISLIM DA SE BUDE SAD TU PREPOZNALA! I MOLIM DA MI SE VISE NE OBRACA I DA ZABORAVI NA MENE!!! HVALA! e da jucer.. hmm.. meni je tak celi dan bilo dosadno i bolesno.. heeh. prehlađeni sam onak.. lol... popodne je dulek dosel s vitjem.. vani sam v pidzami stajal pa negde oko 45min.. i naravno.. posle sam dobil vrucinu.... i tak me sve polelo posle... sam sam puno caja pil.. heheh... sad budem bar znal cjeniti vise zdravlje.. da da.. lol... joj.. a kak sam zajeb petru.. hahaah.. rekel sam da bumo navecer kod mene "malo" i tak.. da da... a posle sam dobil vrucinu.i cuj petra nikaj, nikaj od toga danas.. sorry... i onda cujes bisera posle... cuj igor, budes se ti srdil ak pem u bubu posle s ivom, pavlom i sosijem... joj daj... koja pitanja.. pa odi.. no... i ja kao imam vrucinu ne... posle me ivana zove da dojdem do nje, marije i karoline... je onda nisam bil bolestan.. ne... joj... pa bil sam vani sigurno negde oko 1 i pol sat... ccc... jo da... ivana i karolina su bile malo.. hmmm.. "veselese".. hmmm.. da da.... i neko se deral jako.. da da.. pa sam dobil i besplatno pranje motora s vinom.. da da.. kaj je jos bilo? ma neznam ni sam.. joj... i onda sam moral jos maricu pelati doma... zamisli ti to.. ccc... i onda nek mi neko veli da nisam dobar.. aha aha aha.. salim se... p.s. neko mi je rekel da sam skrti.. joj.. da da... jedva cekam utorak! i tak.. neda mi se vise pisat.... pozdraf: maricikisswave, ivaniwave, karoliniwave, cingiwave, vedrani koja je sad u petak slavila 17 rodendan.. da dawave, kumekukisswave, aniwave, husiwave i secer na kraju.. petrikisskisskiss... neda mi se vise nabrajat... i svima koji citaju blog..pozzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.