blacksun

29.02.2008., petak

oi....

zrafo ljudice... dobil sam naredbu da moram napisati post.. hahahh.. pa evo... za pocetak.. meni vam je tak slabo.. sad sam bil kod cinge, nazderali smo se ko stoka kobasi, i hrpu luka smo pojeli...... ufff.. sexy, a? ufff.. odurno!!! jaj... marica me cak nije pozdravila zadnjega.. hahaahh... i ivana sto.. hhah koja sam ja licnost.. lol... i cak sam dobil pusu prek bloga od marice.. jaj.. hahah.... p.s. daj fakat marica sorry za danas... jbg. trebal sam iti....... a htel sam biti tam s vama... jbg. znam da se ljutis na mene, al fakat sorry.. a dobro, barem sam se nekak malo iskupil... vizil sam te doma... i ti bi isla s miniom, a ima tak dobrog frenda.. joj... znaci na mene se ne sjetis??? dobro, dobro..... i tak.. danas smo vedy, cinga petra f. i ja bili malo v zagorju v nekom parku, neam vam blage.. fakat... a bilo je ok... kaj jos ima novoga... ma ima x toga.. neznam od kud da pocne... no s petrom f. sam vec 2. put.... al je ona mene pitala.. aha.. tak da.... super je cura, sam da se malo manje bajati, al rekla je da bude prestala... da mi je i to doziveti, al ok je... i tak, hvala puno ivi na sastavku s engleskog, sigurno bu 4 pala... jaj.. i tak.. e necu vise pisat, dosta je.. poz: ivani, marici, petri f., ivi, vedy, cingi, kumeku i ani, i svima koji citaju blog... pozzz

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.