blacksun

02.10.2007., utorak

skola

joj, e napokon.. jedva sam ju cekal... al fakat... u skoli mi je bas super.. celo vreme sranja i zajebancije.... joj... trebali su poslikati moju facu dok sam odgovaral hrvatski.... zbunjola e... to smo ucili i ponavljali tisucu puta... al dok me pitala, ko da prvi put to cujem... i naravno dobil sam takvu topcinu prek dve rubrike... trebal bum sad to ispraviti.. valjda u petak... lol.. al ovak, u skoli je ludnica... a na praksi, bog te zel.. koma... p.s. "sto bebac ti govoris? sta san reka? sto ne moraju svi znat, i sto da pazim???" e daj jebate... NXPXLJXNX... LOL, nej se srdit... joj, vise naznam kaj pametnoga za reci.... pozzzzz ljudofi

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.