blacksun

30.09.2007., nedjelja

subota....

ej..... ovako kroz dan je bilo onako, tako-tako.... ujutro praksa a posle malo do kumeka.... no pole do getroa i doma... oko 6 sam se isel spremati i u 7 do ducana se najti s bebacom.... i da.. kasnila je oko 10min..... no, pa onda malo v bubu, pa do iza zige, pa do kahline..... i da to moram napomenuti: bebac tak mjenja raspolozenja da sam onda malo i ZBUNJEN..... no... pa mi je stari u pol 10 posudil kombi... majko mila... isli smo do quattra... tam su bili kumek i ana... ah, pa tak je bilo glupo... i jos mi je bebac bil neki... ah, pa onda meni nije vrag dal mira, pa malo do mister x-a.... jebate bog, nebres najti mesto za parking ni da si bog otac.. no nasao ja.... dojdemo unutra... bog te.. cela rulja... ah kaj veli bebac da idemo do dijane..... i ispred mene murja... bog te ubio... za dlaku mi je falelo da me ne HALTAJU... onda su posle isli za nama.. no, dobro izbegel sam ih.... pa onda u dijanu... ti boga, dijana je bila krcata... e onda sam se raspizdil, i bogme mi se nije dalo vise nikam, a bilo je oko pol 11, ah onda smo otisli nekam, a jedno mjesto.... i u vezi toga bebac trebam ti nekaj reci i pitati te... e al opet kolko si ti put tam promjenila raspolozenje, to mi neide u glavu.... no dosta za danas.... kisss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.