THEBLACKWALLSTREET

29.12.2005., četvrtak

nas rep!!!

THE BLACK WALLSTREET vam predstavlj dva repera MAGICNI I LELE!!!!!!!
Ime mi je magicni zovu me i talicni, imam opake rime zato si mi dali ovo ime s ponosom ga nosim i susjedu travu kosim!! sestra mi živi kod meka,nikad nije bez teka u kontejneru napustenom s mamom napusenom stari radi za dvije kune po satu na drugom katu kita osiguranje tam je uvijek lose stanje.
Ime mi je lele americki sam krele, iz Sacramenta doso za jezicara poso!! Imam curu ime joj je Kristina guza joj je fina(dont kill me please). Stari po danu prodaje bager il dva znaju ga sela sva, on je godfather mozete ga zvat Marlon Brando ubit ce boga u vama bando!!! To je posao pravi cijeli dan uziva u travi!Ima psa ime mu je Kino zestok ko nase vino!!!
Zivimo u Osijeku
Gdje prave rime samo teku ko Dunav i Sava
Nasa trava je prava!!! X2
!!!!! Nigga!!!!
LIVE FOR EVERYTHING, DIE FOR NOTHING!!!!
Sprdnja.... jebiga dosadno je!!!

<< Arhiva >>