HeAvEN fRom Hell

22.12.2007., subota

SaNtA iS cOMing To ToWn...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
HOJHOJ!!!Počela sam opet pisat dnevniksmokinsmokin,pa mi držite fige da ga nastavim pisat,pa da budem imala šta pričat unucima i praunucima itd.bangbangbang.Danas sam bila u velikom božićnom shopppingu,trebhala sam kupit frendicama nekakve sitnice da im se malo uližem...Šala,šala.Ivi sam kupila nekog full smiješnog plišanca,psa,i navali smo ga Gustav,jer dam joj ga kad sam ga vidjela zabila u facu i pitala sam je jel je gusta?a OnA je rekla koji Gustav?Sve ostalo je povijest,lol.Pa sam išla u nje pa sam joj strpala mačku u torbui nosila je kroz kuću,uobičajne stvari pjevapjevapjeva.Mački se Gustav i nije svidio jer smo je zatekle kako ga grize pa smo ga stavile na sigurno...lol.ludludlud.I kad sam došla doma skontala sam da sam ne znam kako slomila svijećnjak koji sam kupila frendici...Bože sačuvaj...tipično za mene.Gledam Showtime...evo Mario jedva drži mediće u rukama...lol...djeca u vrtiću će bit sretna...Jelena i Artemija rasturaju,najbolji duet danas,definitivno i pjesma je super.
Sada ću napisat što bi trebala napravit u 2008. godini...TREBALA KAŽEM...lol:
1.Počet ću se više brinuti o zeku,
2.Počet ću češće izražavat svoje mišljenje,
3.Više ću pomagat mami u onim glupostima....usisavanje i to,
4.Pokušat ću brata naučit da ne može ić na svakakve internetske stranice s igricama i viruse mi skupljat,
5.Pokušat ću pit više vode...lol...za ljepotu(možeš mislit)
6.Prestat ću svaki čas kupovat noove rebe(i to treba znat)...
Eto,držite mi fige i ja ću vama.
I tako,ako ne napišem post za Badnjak i Božić,budite mi dobri,zabavljajte se,družite,NEMOJTE SE ZAVALIT DOMA U KAUČ I SKUPLJAT PRAŠINU JER ĆU JA DOZNAT TKO STE I GDJE ŽIVITE PA ĆU VAM DOĆ DOMA I IZBIT VAM ZUBE.Eto,to su moje najljepše želje...Sretni vam svima blagdani od Kike!!!!!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.