HeAvEN fRom Hell

16.12.2007., nedjelja

aNotHer BrIck In A wALL

Pa evo...
To mi je prvi post.Inače se nikako ne mogu natjerat da pišem duge postove,a bogami ih često ni ne pišem...Imala sam dosad već...hmmmm 3 bloga i komentari na post bili bi mi većinom,"Napiši novi post konačno".
Tako da s mi se na prijašnjim blogovima većinom skupljala prašina...roflroflroflHeh.Pa ako vam se ne javim neka dva mjeseca,niš se vi nemojte brinut,to sam vam ja malo našla pametnijeg posla zubozubozubo.Pa,ako vam se svidi pišite onako lijepe i divne komentare,a ako mi se ne svide,imam veze u policiji...smijehsmijehsmijehMa shalim vam se ja,to je moj,hmmmmmm...morbidni smisao za humor.Napisat ću tu sad neš o sebi,prezime neću,a bogami ni datum rođenja...Svugdje ima stričeka pedofilčeka...rekla bi moja jedna draga plava frendica...(veže nas sličan smisao za humor)...hihihi...
Pa eto...
Prvi postichhhh.Neam neš inspiracije pa se nemojte ljutit na mene jadnu malucrycrycry...Pozzzzzz. I evo vam jedan pre-e-e-e-e-dobar video. nadam se da ćete poludit za njim...hehe.vidimo se valjdawavewavewave
Ni mačkama nije lako...

A bogami ne mogu izdržat da još malo ne napišeeeemludludlud.A eto
Pa u početku meni nije napamet da pišem blog uopće jer neki moji vršnjaci.nećemo imena spominjat,predstavljaju se kao normalne osobe,divne krasne itd,a zapravo su božesačuvaj.Budale.Idioti.
I ne želim da ovo bude nekakav napirlitani blog u kojem ću govorit o sebi kakvom nisam,niti ću stavljat svoje slike ili slike mojih bližnjih fakina jer smatram da to ipak nije potrebno.Eto.Pa da ne pametujem previše.SAd ću stavit riječi nekih pjesama i tako neke stvari.I komentirajte preklinjem vasblablablablablabla Ma ko sam ja da molim hahaahahaha.Shalllimmm seeeeeeeeeee.
Simon&Garfunkel-Baby Driver


My daddy was the family bassman
My mamma was an engineer
And I was born one dark gray morn
With music coming in my ears
In my ears.

Chorus
They call me baby driver
And once upon a pair of wheels
Hit the road and Im gone ah
Whats my number
I wonder how your engine feels
Ba ba ba ba
Scoot down the road
Whats my number
I wonder how your engine feels.

My daddy was a prominent frogman
My mammas in the naval reserve
When I was young I carried a gun
But I never got the chance to serve
I did not serve.

Chorus

My daddy got a big promotion
My mamma got a raise in pay
Theres no-one home, were all alone
Oh come int my room and play
Yes we can play.

Im not talking about your pigtails
But Im talking bout your sex appeal
Hit the road and Im gone ah
Whats my number
I wonder how your engine feels.
Ba ba ba ba
Scoot down the road
Whats my number
I wonder how your engine feels.
cerekcerekcerekcerekcerekcerek


Simon and Garfunkel-Mrs.Robinson
And here's to you, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey

We'd like to know a little bit about your for our files
We'd like to help you learn to help yourself.
Look around you all you see are sympathetic eyes,
Stroll around the grounds until you feel at home.

And here's to you, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please, Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey

Hide in the hiding place where no one ever goes.
Put it in your pantry with your cupcakes.
It's a little secret just the Robinsons' affair.
Most of all you've got to hide it from the kids.

Koo-koo-ka-choo, Mrs. Robinson,
Jesus loves you more than you will know.
God bless you, please, Mrs. Robinson.
Heaven holds a place for those who pray,
Hey, hey, hey

Sitting on a sofa on a Sunday afternoon.
Going to the candidate's debate.
Laugh about it, shout about it
When you've got to choose
Every way you look at this you lose.

Where have you gone, Joe DiMaggio,
Our nation turns it's lonely eyes to you.
What's that you say, Mrs. Robinson.
Jotting Joe has left and gone away,
Hey hey hey.

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.