lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by [TinchA]

Opis bloga

Na ovom blogu citat cete o meni,mojem zivotu-dogadajima u njemu.




Photobucket






Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

--O MENI--
IME:Martina
PREZIME:Čikojević
ZIVIM:Ivanić
GODINE:13
RAZRED:7.b
FRENDOVI:Ivona U.,Ivona H.,Martina,Ivana,Kika,Anamaria,
Barbara,Marina,Tea,Mario,Klaudia,
Sanja,Damjan,Ivor,Marko....
VOLIM:
-jednog decka
-prijatelje
-obitelj



BLOGOVI KOJE POSJECUJEM:
Martina R.
Ivona U.
Valentina
Nika
Sanja
Klaudia
Lucija
Martina i Ivona
Barbara
Ana
Obichna ja
Tea
Sharky
Gabriel
Tin
Barbara
Ivana
Ana(s bloga)


Love


nuocmat



1.Lljeto ili zima:ljeto
2.Izgled ili osobnost:oboje
3.Pepsi ili Coca-cola:pepsi
4.Zagrljaj ili poljupci:oboje
5.Kava il čaj:čaj
6.Pas ili mačka:pas
7.Sjedil/a na krovu:da
8.Pjeval/a pod tušem:da
9.Smijao/la se bez razloga:da
10.Horoskopski znak:vaga
11.Pircing:njet
12.Tetovaža:njet
13.Broj cipela:39
14.Tusiranje ili kupka:tuširanje
15.Jesi sretan/a :da
16.Čega se bojiš:zmija
17.Što je ispod tvog kreveta:pa prasina..i..nemam blage
18.Najdrazi sport:nogomet i rukomet
19.Nadimci:čika,tina
20.Učenje ili tv:tv
21.Boja očiju:smeđa
22.Boja kose:smeđa
23.Cajke,grunge,pop ili metal:nemam blage
24.Vjetar ili kiša:vjetar
25.Najdraži bend:Linkin park
26.Bojiš li se smrti:ne
27.Starke ili stabilke:hmmm..stabilke(valjda)
28.Omiljena serija:Puna kuća,Malcolm u sredini
29:Kolko je sati: 10:20
30.Sretan broj:6

jessica alba



love you!



Photobucket


Photobucket


Lucas Black


VIN DIESEL


01:01-VOLI TE
02:02-ŽELI TE POLJUBITI
03:03-ŽELI DA BUDETE SKUPA
04:04-POZVAT ĆE TE NA SPOJ
05:05-ŽELI SAMO TEBE
06:06-OSJEĆA VIŠE NEGO POKAZUJE
07:07-CRNI DEČKO MISLI NA TEBE
08:08-VARA TE
09:09-SMEĐI DEČKO MISLI NA TEBE
10:10-SVIĐAŠ MU SE
11:11-LUD JE ZA TOBOM
12:12-SANJA TE
13:13-NE MOŽE BEZ TEBE
14:14-VOLI TVOJE OČI
15:15-TI SI MU JEDINA
16:16-TAJNO TE PROMATRA
17:17-LJUBOMORAN JE
18:18-IMA CURU
19:19-DOBIT ĆEŠ PORUKU
20:20-NAZVAT ĆE TE
21:21-SAMO DOBRI FRENDOVI
22:22-FALIŠ MU
23:23-PLAVI DEČKO MISLI NA TEBE
00:00-SREST ĆEŠ GA


AKO JE LJUBAV GRIJEH- JA SAM VELIKI GREŠNIK!!


Paul walker

OPET!!!

Opet mi suze teku,
slane suze
stvaraju rijeku!

Prevarih se ja
u pogledu tebe,
prevarih se i srce
mi zazebe.

Opet ista priča
priča se,
opet ista scena,
gleda se!

Glupača bila sam,
zavoljeh čovjeka!
Po ko zna koji put volim,
srce dam,
a kad ono njemu srce od kamena!




"Ljubav je kao droga. U početku si u stanju euforije, potpune predanosti.Onda, sljedeći dan,želiš više.Još uvijek nisi ovisnik,ali doživljaj ti se sviđa i misliš da ga možeš držati pod kontrolom! Misliš intenzivno na voljenu osobu dvije minute i onda je se ne sjetiš sljedeća tri sata!!
Ali, zakratko, privikneš se na tu osobu i počmeš u potpunosti ovisiti o njoj!Tada već misliš na nju tri sata,a zaboravljaš je tek na dvije minute.Ako nije u blizini , prolaziš kroz iskustvo kakvo imaju ovisnici kada ne mogu doći do droge.Na tom stupnju, isto kao što i ovisnici kradu i ponižavaju se da bi došli do onog što im je potrebno, i ti si spreman učiniti bilo što zbog LJUBAVI!!"

alba4

NE DIRAJTE MOG ANĐELA

Ne dirajte mog anđela
Njegovo srce je neokaljano,
Iz njegovih očiju
Život još uvijek sja.

Ne dirajte mog anđela
Probudit ću ga kad sve ovo prestane,
Kada zemljom bude vladala tišina,
A ljudi budu mukom pričali



alba5





Photobucket




alba



Photobucket



Photobucket


jessica alba



hilary duff


lucas black


lucas black


lucas black



Vin D




Vin d



Photobucket



Photobucket


for my friends!!!










 

[srijeda][18.06.2008.]

Evo odlucila sam napravit novi blog,sve sta zelim je da mi ostavljate puno komentara.Vi svracate do mene ja do vas,vi ostavite komentar meni, ja vama.Pa pozdrav do ponovnog pisanja!!wave



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.