< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Listopad 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (5)
Ožujak 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

burninmadheadbangHY.Ja sam Mely.idem na1.OŠ.vž u 8.a i na ovom blogu budem pisala o frendovima,dečkima i mojem zmotanom životuheadbang bute več vidli...Nadam se da bu vam dobar blogludlud



O nama

Melissa (Mala)
-rođena 17.2.1993., volim:dečke, prijatelje i prijateljska druženja, palačinke, gusti sok,naravno,volimpartymoj život ne bi bil ful bez muzike(Evanescence,
SOAD, My chemical romance, Nelly Furtado,neke pjesme od Avril....,a sad sam počela slušati Within tepetation),NE voli:pivo,gljive, te dvolične,umišljene i ljude ulizice i preseratoreheadbangmadbangnamcor! mrzim čitati!!Često imam napadaje smeha(općenito na satu)



SYSTEM OF A DOWN-KILL ROCK 'N' ROLL

So I felt like the biggest asshole
(Felt like the biggest asshole)
When I killed your rock 'n roll
(Mow down the sexy people)

Every time I look in your eyes
Everyday I'm watching you die
All the thoughts I see in you
About how I

So I felt like the biggest asshole
(Felt like the biggest asshole)
When I killed your rock 'n roll
(Mow down the sexy people)

Every time I look in your eyes
Everyday I'm watching you die
All the thoughts I see in you
About how I

Eat all the grass
Eat all the grass that you want
Accidents happen in the dark
Eat all the grass that you want
Accidents happen in the dark
Eat all the grass that you want
Accidents happen in the dark
Eat all the grass that you want
Accidents happen

Every time I look in your eyes
Everyday I'm watching you die
All the thoughts I see in you
About how I

So I felt like the biggest asshole
When I killed rock 'n roll
And I felt like the biggest asshole
When I kill rock 'n roll





Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Na ovu sličicu morate kliknuti:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



Kolko vas je tu gubilo vreme od 3.3.2007.:

Keywords, top keywords, adsense keywords, expensive keywords, adwords keywords.
Keywords



Linkovi

Beljo-dobar frend iz kvarta cool

Nina i Lea- curke iz (uskoro) 8.r:smijeh

Sara- ma ona je jednostavno nezamjenjiva.....mah

Barky-tip iz bivšeg 8.b razreda, totalka ludnutnut

Hrvoje-metalac, frend iz (bivšeg) razreda

Denis-rekel je da ga opišem tak da bu sve zanimalo kaj ima na blogu....pa...onda...zakon blogthumbup

Bano-ma znate njega

Fran-ide s Ivanom na eng, smešan tip

Dina i Donna-idu s Leom i Ninom u razred, oke cure...yes

Matea- isplati se pogledat... cool

Dean i Hrvoje -metalci, ludi ali zakon tipovi

Vedran- pa, čujte.....

Silvija-Curka ima odlične postove

Nikola-ischel je prije s nama v razred,dobar tip, ko voli rukomet, to je blog za njega

Dora-cura iz (uskoro) 8c, ne poznamo se baš preveč ali je super

Suzy-opet curka iz (uskoro) 8.c, obžava zakon braćethumbup

Ana Ožeg- no koment

Kika-cura s 4.oš, čini se dobra

Knez- Melissin bratić, OK tip

Stipe-jedan metalac


Za sad sam to, posle denemo josch



Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us



utorak, 29.05.2007.

bla bla

evo već pišem post jer mi se da....zujo kak ste mi? ja sam super... na izletu je bilo u početku dosadno (ko i uvek), a posle je bil veliki preokret....... od nekih ljudi sam umirala od smeha koji su se partysmokinpartythumbup....i ja sam si malo party ali, ko da nisam ništ......no,.... baš super kaj smo se kupali u selcu, more je u početku hladno, ali posle,kad zdržiš minutu u vodi,je jaaaaaako toplo!!!!znači treba preskočiti početak(u dublju vodu)roflsmijehsmijehlolčina....zato blago onima koji ove godine ideju na maturalac.........
danas sam s ritmikom bila u čakovcu na nastupu...... sve je dobro prešlo, lepa koreografija je bila.......bili su tam i neki "pop-plesači", nekaj slično brejkdenserima- kako su bili zakon....ja bi se s tim štela baviti......... e a posle smo išli jest u neku školu (ili učenički dom)..... njamidošli smo u kuhinju i tam su bili stolovi za po 4 ljudova,.....svaki je stol bil pun mrvica, zalivenmouthwash a oko nekih stolova su letele muhe!!!!!!!!!!!!!! O D V R A T N O ! ! ! ! ! !namcor!!!!!!!!!!!!!! a kad smo dobili jesti, juha i pohano meso je bilo fino, ali pire-krumpir je bil fuj!!.......ali smo posle skužile da ga je trebalo posolitismijeh a kad smo krenuli van iz škole "otpratili" su nas neki cigani!!!! jaaaako lako te raspizde!!!!!!!!!!! nek si hebu nekoga.......
još se bumo čitali , a sad pusek i pozz : ivani, ani, mimy,ramoni,sari,sandri,martini, hrvoju,deanu,lovriju,beljiju,barkiju, i ostalim bekačima s kojim sam se skompala tjekom izletamahmah



| komentari (20) | print | # |

petak, 25.05.2007.

a be ce da

sad ovaj vikend sam bila na moru...smijeh skuhala sam se!!burninmad.... nisam niš pocrnila mada sam očekivala pošto je sunce jako pržilo......zujo
firmu sam obavila 13.5..... bilo je malo dosadno, bez vršnjaka, makar su u istom restoranu bili još i juras, robi i mislim da petrić(svi iz 8b)
no, evo moje abecede....

A- auto: jedva čekam da položim vozački da dokažem da nisu (sve)žene loši vozači
B- bicikl: volim se pelati na njemu
- blacky:mmm…,njami….
- babić: najbolji učitelj kojeg smo do sad imali
C- cinkaroši: kako ih mrzim!!!!!!!!!!!!!
Č- čitanje: nema gorše stvari!!!!!fuj…..
D- depilacija: joj, sva se naježim kad se sjetim kolko mi žene trebamo trpeti….
E- «Edward škare»: nisam sigurna kak se zove, no……..onaj film kaj tip ima umjesto prstiju ima škare(nikad nem taj film zaboravila)
F- flauta: baš lijepe zvukove proizvodi
G- gurman: to sam definitivno ja
H- hlađenje: to je najlepša stvar kad mi je vruče
I- intimnost: stanje koje je poželjno
J- jagoda: hm….za sve se može iskoristiti….. najfinije su sa šlagom…i….šećerom(naravno)
K- konj: baš lijepa životinja(jedna od mojih najdražih)
- kupanje: obožavam se kupati
L- labelo: stvar bez koje nemrem(pogotova zimi), a usne čini baš nježnima
LJ- ljubav: najljepši osječaj u životu, mislim da se cijeli život temelji na ljubavi(bilo kakve vrste)
M- mama-moja najbitnija osoba u životu
- muzika: ona mi pomaže da pobijedim dosadu
N- naočale:mrzim kaj ih trebam nositi
NJ-njofra: tak, došlo mi je
O- oči: dio tjela koje se ne mjenja, i tak po njima moreš prepoznati neku davno upoznanu osobu
P- prijatelji/prijateljstvo: ja bez njih/toga ne bi mogla živeti, jako mi je bitno u životu
R- rolanje: moj najdraži hobi
S- samoća: nadam se da ju nikad nem upoznala
-sunčanje: baš mi se i neda, ali su lepi rezultati
Š- šoseki: tak su štosni,slatki
T- trapke: moj najčešći odjevni predmet koji (nadam se) nikad nebu zašel iz mode
U- upucavanje: ima ih svakakve vrste
V- vatra: tu ima mnogo «vatrenih» objašnjenja
Z- zabava: obožavam ju!!!!!!!!! Mislim……, zna se….bez nje ….. «kak pa uspjevaš živeti??!!!»-nikak
ostavite pokoji komentarček, vidimo se, pusa i pozdrav svima koji me poznaju i koje poznamkisssmijehsmijeh



| komentari (8) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.