petak, 10.11.2006.

kazalište i većernji list

da sa školom smo prije negdje tjedan dana bili u kazalištu a danas idemo u većernji list!!!!
kako je to dobro kad nemaš škole,nebi ja sad imala školuwinkwink
he he he,u kazalištu je bilo tako tako najgore je bilo u busu nema klime svima je vruće,skuhavamo se pa to nisu uvjeti za ćovjeka,unutra je tolko vruće da se osjećaš ko da si u sahari,a nadam se da danas neće biti tako jer ako je ja neulazim u bus!!!!Jedino je u busu bilo dobro to kaj smo se zajebavali,ali me je tada jedan dećko tako raživćanio jer me zajebavo,šta mi je sve govorio i radio,ja sam ga htijela ubiti, no dobro svi su živi nikog nisam ubila,sam sam opalila par šamarćina........no da jedva cekam danas popodne ojko pola 2 jer tada krećemo...........pa ću vam reći kako je bilo........

e da i jedna vijest:za tijedan i pol idemo na jednodnevni izlet,ali ima još vremena,još cu vas ja obavijestiti...........................................................
a sada vas sve wave i šaljem vam kiss

- 10:40 -

Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

O MENI I MOJIM BEST FRENDOVIMA

Malo o meni.zovem se ________..... idem u osnovnu skolu,još uvjek.......
zivim u zagrebu imam puno frendova i frendica a nake cu i nabrojati:
ANA,DORA,JELENA,KATARINA,MIA,IVANA,IVA,LEA,ENI(MUCITELJICA 2),SARA,MAJA,LAURA,DORIS,HANA,MATEJA,MARTINA
TIN,ZVONKO,VJERAN,BRLENGI,SINIŠA,FILIP,BARTOL,ŠPEK,LUKA,SANDRA,
MONIKA,PLAVAC,JOPA,ITD.............................................................

evo nekih slikica od:metallice,nirvane i soada!!!!

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us