helo ljudi!!

thumbupevo napravila sam novi blog za sve kojima se ne svida moj drugi blog!! a sada idem rucati. ciaonjami


20.12.2006. | 23:03 | 3 K | P | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Studeni 2007 (1)
Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (5)
Prosinac 2006 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da ili ne?






Counter
Counter





Image Hosted by ImageShack.us



Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Should I let you fall?
Lose it all?
So maybe you can remember yourself.
Can't keep believing,
We're only deceiving ourselves .
And I'm sick of the lie,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Couldn't take the blame.
Sick with shame.
Must be exhausting to lose your own game.
Selfishly hated,
No wonder you're jaded.
You can't play the victim this time,
And you're too late.

Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

You never call me when you're sober.
You only want it cause it's over,
It's over.

How could I have burned paradise?
How could I - you were never mine.

So don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
Don't lie to me,
Just get your things.
I've made up your mind.

Image Hosted by ImageShack.usImage Hosted by ImageShack.us





ovaj je blog samo za one sto nemaju nista drugi za raditi osim citati ovaj ljigavi blog


Image Hosted by ImageShack.us


SVE KAJ BI TREBALI ZNT O MENI:
ja sm petra, nadimak buha. imam 15 godina, rodena sam 20.6.1991. u Zagrebu. po horoskopu sam blizanac. trenutno zivim u americi na floridi. i trenutno sam slomljena do bola, jer se sa frendovima nisam cula dosta dugo vrjeme. zavrsila sam osnovnu glazbenu skolu, sada idem u srednju glazbenu skolu, u 2. srednje, sviram harmoniku, klavir, i sad sam pocela uciti gitaru. imam dva buraza i sestru . nevolim lazljive i dvolicne ljude, ljude koji nevole mene, mrzim sminkerice koje se preseravaju a u stvarnosti nemaju ni daske u glavi, inace sam jako otvorena i volim ljudima u facu reci sto mi smeta. volim metal i pank glazbu, svoje frendice laru, vanju i marinu najvise na svjetu!!!!!!!


Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by Im<a href=Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us gitara mojih snova!!cerekcerek Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us Image Hosted by ImageShack.us