O meni

Marin
Visković
Makarska
5.c
Ljubav nemam zasad!!!
Pomalo dosadno u životu smijeh
Vožnja bicikle,nogomet u gradu My hobys!!!!
Treniram nogomet

Malo slikica

Ovo sam ja u međugorju sa 10 godina!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Ja na rođendanu u rođaka!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Ja i moja seka(koja je u Zagrebu)smrcsmrc
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Moj brat(maškare)!!!!sretansretan
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

S liva na desno
Berne,Nikky,Sara!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

Gianna(nema anđele)hahahaha!!!!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost

  svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Svibanj 2008 (1)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


...komentari .... vidish/nevidish....

by music =)

Opis bloga

Molim vas svratite!!!!!
http://makarska22.myminicity.com/

Dobrodošli u kokošinjac...ja sam danas vaš pivac....
Razmijenite svoja mišljenja sa mojima!!!!

free web counter

free web counter

Pa dobro napredujem lol!!!!!

Linkovi

Blogovi koje posjećujen pa evo vam
Linkichi:
Berna
Bozzo
Lara
Bobo
Nevena
Gianna

srijeda, 09.05.2007.

Medulin

Ima 2-3 tjedna smo išli u Medulin to je malo misto kraj Pule..
Kad smo došli pisalo je 3 zvjezdice, a govorili su nam da imaju 4 zvjezdice..headbangbangbangheadbang
To je ljudi kriminal..No kad smo ušli sve je bilo nice:tv,stol,bračni krevet...headbangheadbangbangbang
mislili smo da je to to ali u wc-u nas dočeka nešto još gore fen koji je izgledao kao usisavač
tada smo svi mislili da je to usisavač sve dok se nismo prvi put otuširali....
prvi dan smo pobijedili....drugi dan smo doručkovali i onda smo igrali pa ručali i tako skoro svaki dan
no nakon utakmice trener nam je rekao da se odmaramo za sutra jer je sutra naporan dan..zijevzaliven
prvu utakmicu smo pobijedili a drugu jedan-jedan protiv hajduka... tada smo svi mislili da ćemo dobiti
Lokomotive no protiv nje smo izgubili 2-0...to je bio pravi šok poslije utakmice..no tada smo danas i sutra kupali na bazenu...moga sam najviše ronit.. hehe i to je bilo to lipo je bilo gori a još lipše vratit se u
smijehMAKARSKUsmijeh





* komentiraj (24) * printaj * # *

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.