???
[ # ]

Uvijek sam iste boje, ali ne iste velićine. Zalijepljena sam za zemlju, ali mogu i letjeti, i to samo u sunćanim danima, a ne kad je kiša!!

što sam ja??

26.07.2006. ...12:44 [ Komentari (5) ] Isprintaj

???
[ # ]

što više od nje uzimaš, sve je veća.
što je to?

25.07.2006. ...12:39 [ Komentari (1) ] Isprintaj

%%%''vic''%%%
[ # ]


Mali indijanac razgovara sa svojim ocem. Pita ga: "Tata, zašto se seka zove Zelena Livada?", a otac kaže: "Zato što je začeta na livadi". "A zašto se braco zove Snježna Planina?" "Zato što je začet na takvoj planini." - odgovara otac. "Imam još jedno pitanje" - kaže mali indijanac. "Pitaj, Razderana Gumo!"

24.07.2006. ...12:34 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<-->?????<-->
[ # ]

Prema MENSI ukoliko točno riješiš 19 ili više ti si ""genij"".
Samo dva člana MENSE uspjela su riješiti točno cijeli test.
Bodovi: 1 - 5 je prosjek, 6 - 11 oko inteligentan, 12 - 18 stvarno inteligentan, 19 + Genij"


ako uzmemo da 24 S u D znači 24 sata u danu
što znače ove skraćenice:

30 S u A
7 D u T
7 S Č
12 Z u H
52 K u Š (BDž)
25 P na H Š
18 R na G I
5 P na S
90 S u P K
32 je T u S F na kojoj V S
15 I u R M
3 K na T
11 I u N M
12 M u G
29 D u V u P G
365 D u G
52 T u G
9 Ž od M
60 M u S
23 P U u LJ T
64 P na Š P
1000 G u T

14.07.2006. ...19:20 [ Komentari (7) ] Isprintaj

<-->vic<-->
[ # ]


Ako ti loše krene nemoj bosti vene, ako ti se nešto desi nemoj snifati ljepilo u kesi, nego malo mućni glavom, problemi se rješavaju travom!

13.07.2006. ...19:01 [ Komentari (3) ] Isprintaj

<-->vic<-->
[ # ]

Sretne vuk zeca i kaže:"Zeko, ajmo se nas dvojica napušit."
"Ne, ne, ne mogu, moram ići kući." "Ma ajde, zeko, nemoj
zaje*avat." "Ajde, dobro, vuče, ali samo po jednu." Puše oni
iza drveta, popušili jednu pa drugu pa treću. Zeko pogleda
na sat kad ono već stvarno vrijeme za polazak i reče:"Vuče
sad stvarno idem kući." Krene on kad naleti na nosoroga.
Nosorog: "Što je zeko, što si tako čudan?" "Ma evo napušili
se vuk i ja tamo iza drveta." Požuri nosorog do drveta i vidi
vuka kako si frče joint. "Vuče, daj i meni jednu." "Ma zeko,
bježi doma, vidi na što ličiš.

12.07.2006. ...18:57 [ Komentari (1) ] Isprintaj

..::vic::..
[ # ]

razgovaraju dva programera:
- vidi onu plavušu, kakav dobar hardver!
- da, pitam se samo kakav joj je softver

06.07.2006. ...17:47 [ Komentari (2) ] Isprintaj

sd
[ # ]

za frendicu mabitu, koju cekaju bolji dani, jedan sd...
zapamti, moraš biti tužan, tak da bi poslje mogel cijeniti sreću...
sanjaj i ostvaruj svoje snove, jer vrijeme nebude stale same zbog tebe, život je pre kratki da bi same tugoval...
sjeti se kak si bil sretan i probaj to opet postići...
same moras imati cilj da bi da mogel postići...;-)
držim ti fige...thumbup

Sanjati
ne mogu ti to uskratiti
dobro, zlo
sve će se to jednom vratiti
mi moramo sanjati godine
vidi šta su ti uradile
pobjeći ne može se od sudbine
sanjaj neke ljepše godine
svako ima svoje razloge
i kad razlozi ne postoje
ti u ljubavi mojoj si
iste stvari mi smo sanjali
sanjati
nakon kiše sunce donijeti

igre sve i bez nas će se igrati
mi moramo sanjati

02.07.2006. ...19:02 [ Komentari (6) ] Isprintaj

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< srpanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

::::::a kaj tu ima::::::

  • Image Hosted by ImageShack.us


    dosađuj na msn ;
    black_pirate6
    @hotmail.com



    ak vas zanima kaj ima na ovom blogu, čitajte ga pa budete vidli...


    thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup
    KLIKNI ME !!!
    thumbupthumbupthumbupthumbupthumbup





    mah
    imaš prijedlog, komentar?? pošalji mi mail...
    black_pirate666@yahoo.com

    wave


    i once had a life...
    now i have a computer...
    and a modem

    Image Hosted by ImageShack.us

..::;; zanimljivi linkovi ;;::..