listopad, 2007  
P U S È P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Listopad 2007 (8)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by UnDeRgRoUnD QuEeN

Opis bloga

me and just me...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr
Ghotic Icons

Ghotic Icons


Kiss Glitters

Kiss Glitters


Cartoon Glitters

Cartoon Glitters



Glitterfy.com - Gráficos em Português


Glitterfy.com - Gráficos em Português


Glitterfy.com - Gráficos em Português

Image hosting codes

Image hosting



Glitterfy.com - Gráficos em Português

Sparkling Princess Diamond Tiara Icons

Sparkling Princess Diamond Tiara Icons



Whispering Little Girls Best Friends Icons

Whispering Little Girls Best Friends Icons


Cute Icons

Cute Icons


Cute Icons

Cute Icons


Friendster Layout hosted images

Friendster Layout


Friendster Layouts hosted images

Friendster Layouts




nedjelja, 07.10.2007.

Eto ga...i mene...

eto ga nakon dugog predomishljanja napravila sam i ja svoj blog.bilo je jako teshko jer sam se jebavala sa dizajnima i HTML kodovima,ali sve je oke.pa za pochetak nedostaju mi dani iz osmog razreda...uzasno sam depresivna ovih dana,sve mi ide na zivce...jedino shto mi je bitno,ljude koje voli su uz mene, a jedino s chim se moram pomirit da se moji snovi nikad neche ostvarit...a jbg...zivot je sjeban,kao i ja....i onako pa shto...ostavite mi komentare pooooooooooosa...
Image Hosted by ImageShack.us

- 22:53 - TeLL Me SaMo(1) - Or - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.