... Frendovi ili nešto više ...

...evo javljam se nakon nekog vremena... moram vam reći da ste kod jedne stvari bili u pravu... jučer smo igrali protiv slytherina .. prošli smo ok.. valjda… pobijedili smo ih sa 70 razlike… opet je ginny bila zvijezda utakmice… uhvatila je zvrčku nakon 2 i pol sata utakmice.. tako da je rezultat bio povelik… 390:320… naravno za gryffindore.. istina vodili su nas duže vrijeme… ali zahvaljujući ginny pobjedu smo odnijeli mi… no, opet ne može metloboj završiti mirno..
Kad je madame Hooch zviždukom označila kraj utakmice.. drama queen – Malfoy… je pobjesnio… i oteo palicu nekom igraču te lansirao maljac prema, kome drugome. Harryu.. nažalost ovo nisam spazila tako da je harry dobio gadan udarac.. u glavu… maljac mu je rasjekao malo glavu.. pa je počeo jako krvariti.. kad sam se okrenula rema harryu on je pao preko ograde i padao polako… sledila mi se krv u žilama.. nisam se mogla pomaknuti.. ostala sam zatečena… u meni su se miješali svakakvi osjećaji u tom trenutku.. najviše strah.. nisam mogla pomaknuti niti jedan mišić u svom tijelu.. tek kad je harryevo bez pomoćno tijelo palo na zemlju… shvatila sam što se događa… trgnula sam se i spustila se sa metle na zemlju.. počela sam trčati prema harryu… vičući…

HARRY!!!!

Trčala sa prema njemu koji je nepomično ležao tamo.. sav krvav… slytherini su se smijali no gryffindori su utihnuli.. kad sam dotrčala do harrya.. naslonila sam se nad njega… i pokušala pronaći ikakav znak života.. čula sam iza sebe kako Dumbledore viče…

ZOVITE MADAME POMFREY!!!

Počela sam plakati… bilo me je užasno strah.. ginny mi je prišla a kad je vidjela harrya, vrisnula te isto počela plakati… uzela je štapić i krenula prema malfoyu koji se sretno klanjao publici..

Ginny: GADE JEDAN!!! Kukavico jedna!! Nemaš se hrabrosti suočiti sa harryem lice u lice.. nego ga ovako s leđa napadaš… nisi ništa drugo nego prokleta kukavica… gnjido prokleta.. dabog da umro!!!

Malfoy je umalo usrao od straha…ginny mu je uperila štapić u vrat… onako bijesna ne bih se iznenadila da je izrekla neoprostivu kletvu… no iznenada…

EXPELLIARMUS!!!

Na vidiku je trčao Snape.. bijesan.. on je izbacio štapić iz ginnyene ruke..

Snape: Gđice Weasly smirite se.. ne možete tako napadati nedužne osobe oko sebe…
Ginny: NEDUŽNE?!? Ako je ovdje itko kriv, onda je to ova kukavica i gnjida tu.. on je lansirao maljac prema harryu jer je usrano derište i ne zna priznati poraz!!!
Snape: SMIRITE SE!!! Nije na vama da sudite…


Za to vrijeme ron, hermiona, casper, miriam, fred i george su došli na igralište… fred i george su odvukli ginny od snapea i malfoya … ginny se otimala i derala se i vikala svašta malfoyu.. tek kad je bila na sigurnoj udaljenosti, malfoy se iza snapea nacerio od uha do uha… ja sam klečala pored harrya koji je sve više i više krvario… Dumbledore je prišao i bacio čaroliju na harrya.. čarolija je zaustavila krvarenje.. dumbledore je pokušao dignuti harrya ali ga je hagrid zaustavio… hagrid koji je bio na rubu plača kad je vidio harrya.. podigao ga je i zajedno sa dumbledoreom odnijeo ga prema bolničkom krilu…ja sam samo ostala klečati na istom mjestu.. fred i george su dovukli ginny do mene.. ona me plačući zagrlila.. hermiona se slomila i također zaplakala i zagrlila rona…. Miriam je kleknula i zagrlila nas dvije.. casper je pokrio lice.. a fred i george su bili zaprepašteni.. tribine su se polako praznile.. neki gryffindori su još uvijek gledali prema nama.. plakala sam kao kišna godina,… ginny i hermiona su također plakale… miriam se je nakon par minuta ipak slomila u zaplakala.. kad sam se sabrala malo.. ustala sam i počela trčati prema dvorcu… casper je vikao…

ELINA, čekaj.. nemoj!!!

Nisam se obazirala na casperove riječi… trčala sam što sam brže mogla.. kad sam stigla do hodnika koji vodi do bolničkog krila. Ugledala sam dumbledorea, snapea i malfoya… načula sam njihov razgovor..

Snape : mislim da je očito da draco tu ništa nije kriv… on nije namjerno pogodio pottera.. to je bilo u žaru borbe-… jednostavno je lupio maljac… to što se potter našao na putu je puka slučajnost…
Dumbledore : Možda nije gađao harrya ali je mogao pogoditi nekoga drugog tim maljcem… no kako nemam nikakvih dokaza da je malfoy imao namjeru pogoditi harrya ili bilo koga drugoga.. gospodin malfoy je ZASAD slobodan…


U meni je proključao bijes.. pukla sam.. izletila sam na hodnik..

Ja: SLOBODAN?!?! A molim vas tko će odgovarati za harryevu nesreću…
Dumbledore : gospođice Locket.. molim vas smirite se.. severuse odvedite mladog malfoya u njegove odaje…
Ja : mogao ga je ubiti i sad je slobodan?!?!
Dumbledore : elina, nemam nikakvih dokaza da je kriv za nesreću..
Ja: ne mogu vjerovati… i ta prokleta kukavica i gnjida će okolo hodati slobodan ko ptica.. i još je i prefekt.. uz dužno poštovanje gdje vam je bila pamet kad ste njega stavili za prefekta???
Dumbledore : Imam svoje razloge..
Ja : ne mogu vjerovati.. samo da znate ako se harryu pogorša stanje.. smatrajte se krivim..


Dumbledore nije odgovorio… pogledala sam ga zadnji put i otrčala na bolničko krilo.. uletila sam u sobu…. ugledala sam harrya u kutu sobe.. ležao je na onom krevetu nepomično.. madame pomfrey mu je brisala krv, a ja sam prišla harryu uplakana..

Ja: Harry, Harry.. jesi li dobro…

Nije se pomaknuo.. pogledala sam u madame pomfrey.. ona me je gledala uplakano i rekla.

Madame Pomfrey : Gđice Locket… bojim se da je harry… u komi…

Te dvije riječi su mi odzvanjale u glavi… U KOMI, U KOMI… tek sam onda pogledala u harrya i upitala se.. jeli mi harrya samo frend ili.. ili ja ipak osjećam nešto više prema njemu.. jer kad sam shvatila da je harryu jako loše.. srce mi se steglo od jada… tada sam shvatila da ja još uvijek osjećam nešto prema harryu… a to nje samo prijateljstvo…

to be continued…

25.02.2007. u 16:59
° 20 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




design: moi

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?














Music Video Codes by VideoCure.com

Likovi U Mojoj Priči

Prvo Obitelj

Ja - Elina Honora Locket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja sam peta godina u hogwartsu.. oni koji me čitaju od početka znaju da sam ja svoje školovanje počela tek na 4. godini.. najbolji prijatelji su mi harry, ron, will, adam, jack, radny, fred i george.. a frendice su mi.. miriam, hermiona, ginny, mary i bridget.. imam i brata caspera.. :) sad sam zamjenski gonič u metlobojskoj ekipi gryffindora.. ja zamjenjujem freda... članica sam DA I Reda... najdraži predmet mi je obrana, preobrazba, čarolije.. ne volim napitke iako mi dobro idu... imaj bijelo sovu narniju... patronus mi je u obliku orla a bauk u obliku zmije..

Casper Locket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj brat.. sedma godina u hogwartsu.. također gryffindor... zamjenski vratar u metlobojskoj ekipi gryffindora...igra kad ron ne može.. član DA i Reda... najbolji prijatelji su mu.. Fred i George, Will, Adam, Jack, Randy, Harry, Ron.. a frenice su mu... Miriam (koja je i njegova cura), Hermione, Ginny, Bridget, Mary... ima mlađu sestru.. MENE... smijeh.. najdraži predmeti : napitci, obrana, preobrazba i čarolije.. ne voli astronomiju i travarstvo... on ima crnu sovu Negru.. patronus mu je u obliku hipogrifa a bauk u obliku krokodila..

Johnny Locket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ahh, da.. to je moj tata.... moj ludi tata.,.. hehe.. i on je nekoć išao u hogwarts.. također je bio griffindor... on i moj ujak collin su bili najbolji prijatelji... s njima su išli u harryev tata James i Lupin i Sirius.. ali moji su bili mlađi pa se nisu previše družili.. preko mog ujaka upoznao je moju majku.. ona je bila mlađa i bila je rawenclaw.. no eto.. nekako su završili zajedno i vole se.. otkako je harry bio u komi provodi dosta vremna u hogwarstu... kako i ne bi kad je on novi profesor obrane od mračnih sila( umbridgeica je imala previše posla).. ehh da.. i ona je sam član Reda..

Julia Locket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja draga majka... za mene je ona najljepša i najbolja na svijetu... nisam to spominjala ali pisala sam joj o harryu i puno mi je pomogla kad smo harry i ja prekinulu... i odkad je harry bio u komi bila mi je od velike pomoći.. probdjela je noći sa mnom kad sam bila uz harrya.. i odtad je u hogwartsu ili u jazbini sa gđom weasly... postala je i članica Reda.. isto kao moj tata i ujak... sretna sam što mi je sad bliže.. kad trebam s nekim razgovarati ona je tu..

Collin Strangler

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je moj ujko collin.. jednako lud ko i moj stari.. njih dvojica su najbolji prijatelji.. ujko je isto član Reda.. no on obavlja zadatke za Red tako da ga i ne viđam tako često.. no drago mi je što pomaže dumbledoreu... kad sam bila mala.. on me branio od casperovih maltretiranja.. i radio je zajedno sa mnom spačke u maminom vrtu... ni dan danas mam ne zna tko joj je poplavio vrt.. ujko je animagus... može se transformirati u hipogrifa..

Ostali prijatelji..

Harry Potter

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj najbolji prijatelj uz Rona i ostale..i on je na petoj godini u hogwartsu... Gryffindor glavom i bradom... tragač u metlobojskoj ekipi gryffinodra... član DA i Reda.... najbolji prijatelji su mu Ron, Casper, Fred i George, Will, Adam, Jack i Randy.. a frendice Hermione, Ginny, Miriam, Bridget, Mary i ja... jedinac je.. roditelje mu je ubio Voldemort... živi sa užasnim rođacima.. nit oni vole njega nit on voli njih... (obostrana ljubav smijeh)... najdraži predmeti su mu obrana i čarolije... ne voli napitke... skupa sa profesorom... i on ima snježno bijelu sovu Hedwigu... patronus mu je u obliku jelena a bauk u obliku dementora..

Ron Weasly

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

isto na petoj godini u hogwartsu... moj najbolji prijatelj uz harrya i ostale.. gryffindorac... naslijedio je woodovo mjesto vratara u metlobojskoj ekipi gryffindora... član je DA i Reda,... najbolji prijatelji su mu.. Harry, Casper, Will, Adam. Jack, Randy.. a frendice su mu.. Hermione, Miriam, Bridget, Mary i ja.. hermione mu je cura.. ... ima dosta braće. počet ću od najstarijeg... Bill, Charlie, Percy, Fred i George.. i jedinu sestricu... Ginny... najdraži predmet mu je obrana ne voli napitke i snapea... ima sovu praskavka a imao je i štakora... bauk mu je u obliku velikog pauka... (Hagridovog Aragoga)...

Hermione Granger

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja najbolja prijateljica.. uz Miriam, Ginny, Mary i Bridget... također na petoj godini u hogwartsu.. gryffindorka.. prošla bi dobro i u ravenclawu.. jer je uistinu najpametnija vještica njene dobi.. ne igra metloboj.. članica je DA i Reda... najbolji prijatelji su joj Harry, Ron, Casper, Will, Adam, Jack, Randy, Fred i George..a frendice Ginny, Miriam, Mary, Bridget i ja... Ron joj je dečko.. smijeh... roditelji su joj bezjaci.. nema braće ni sestara... najdraži predmeti su joj preobrazba, čarolije, obrana, astronomija.. ne voli napitke samo zbog snapea.. inače joj dobro idu... ima narančastog mačka Krivonju... a patronus joj je u obliku blistave srebrne vidre...

Ginny Weasly

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

moja najbolja prijateljica uz Hermione, Miriam, Bridget i Mary.. ona je sada na četvrtoj godini u hogwartsu... isto gryffindorka.. ona je sada tragač umjesto harrya.. članica je DA i Reda... najbolji prijatelji su joj.... Harry, Casper, Will, Adam, Jack i Randy... a frendice Hermiona, Miriam, ja i Mary ima puno braće.. Bill, Charlie, Fred i George i Ron... najdraži predmeti su joj obrana, preobrazba i čarolije.. ne voli napitke i travarstvo.... i trenutno ne može podnijeti Snapea i Malfoya...

Miriam Bones

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

moja najbolja frendica uz Hermionu i Ginny.. isto na petoj godini školovanja u hogwartsu... gryffindorka.. igra metloboj.. ona i ja smo goniči... članica je DA i Reda... najbolji prijatelji su joj.. Harry, Ron, Casper, Fred, George, Will, Adam, Jack, Randy.. a naj frendice ... ja, Hermiona, Ginny, Mary i Bridget... casper joj je i dečko.. nema braće ni sestara... najdraži predmeti su joj preobrazba, napitci, obrana i čarolije... ne voli travarstvo.. ima malog žabca.. Chada... bauk joj je u obliku velikog odvratnog pauka... a patronus u obliku bijele polarne lisice.. ona je također i animagus...može se preobraziti u zmiju...

Bridget Xessis Weely

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

jedna OK cura... neki je smatraju umišljenom k**** ali, onak.. je OK.. ona je na šestoj godini u hogwartsu... slytherinka.. ne igra metloboj... ali ga voli gledati uglavnom zbog dečkiju... nema neke određene naj frendove... ona zna puno ljudi.. ljudi znaju nju... druži se s onima koji joj pašu... dečka nema.. ali uvijek se tu nađe neki.. smijeh... nema neki omiljeni predmet.. smatra sve korisnima... posebno obranu, čarolije, preobrazbu i napitke.. ne idu joj baš.. ali... prolazi uglavnom sa ocjenama O i I... ali i P.. bauk joj je u obliku velikog prišta.. a patronus u obliku velikog parfema...


Will Turner

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

6. godina u hogwartsu.... gryffindor.. užasno zgodan.. ona njegova tamno smeđa razbarušena kosa.. i lijepe smeđe oči... slomile supuno ženskih srca.. najbolji prijatelji su mu.. Adam, Jack, Randy, Fred, George, Casper, Harry i Ron.. prijateljicama smatra mene, miriam, hermionu, ginny, bridget i mary.. navodno je bio s bridget... naj predmet mu je postala obrana odkad moj stari predaje.. ne voli napitke i proricanje.. patronus mu je u obliku velikog ručnog sata a bauk u obliku letećih bodeža,,

Adam Bennet

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

6. godina na hogwartsu.. također gryffindor... on i will su mi od harryeve nesreće postali jako dobi prijatelji.. bili us uz harrya kad je bilo najteže... adamovi najbolji prijatelji su.. Will, Jack, randy, Fred, George, Casper, Harry, ron.. a frendice su mu Bridget, ja, Hermiona, Miriam, Ginny i Mary.. ne voli samo napitke i proricanje.. sve ostalo mu je podnošljivo.. patronus mu je u obliku velikog bijelog duha.. a bauk u obliku kentaura..

Jack Verona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

on je na 6. godini u hogwartsu.. slytherin.. iako se ne bi reklo.. jako zgodan.. upoznala sam ga kad je sa adamom, willom i randyem dolazio u posjete harryu u bolnici.. jakoo dobar.. ne znam kako je završio u slytherinu.. najbolji frendovi su mu.. randy, will, adam, fred, george, casper, harry i ron.. a frendice su mu. ja, miriam, ginny, hermiona, mary i bridget... naj predmet mu je obrana otkad moj stari predaje a ne voli napitke... patronus mu je u obliku konja a bauk u obliku crne vrane..

Randolph James

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

on je isto na 6. godini u hogwartsu.. on je isto kako i jack u slytherinu.. iako ga nikad ne bih stavila tamo.. predobar je.. upoznala sam ga isto kad i Jacka.. pravo ime mu je Randolph ali svi ga zovemo Randy... najbolji prijatelji su mu.. Jack, Will, Adam, Fred, George, Casper, Harry i Ron.. a frendice su m.. ja, miriam, hermione, ginny, bridget i mary... najpredmet mu je obrana ali tek otkad moj stari predaje.. a isto kao i jack i većina nas ne voli napitke.. patronus mu je u obliku velikog vala vode.. a bauk u obliku vatre..

Mary Mathews

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opis stiže uskoro..