...Povratak U Hogwarts...

ova priča koja slijedi je trebala biti napisana u ponedjeljak. ali zbog nekih problema... nije.. tako da sada ovo čitajte kao da je napisano u ponedjeljak...
p.s bridget ti dolaziš u priču u slijedećem postu.. ali zato sam te stavila u likove sa strane u boxu.. pogledaj pa mi reci jel to dobra slika... ako nije.. ostavi mi link... pa ću staviti drugu....

...Povratak u Hogwarts,...

jutros nas je gđa. weasly probudila rano.. bilo je vrijeme pakiranja... ja sam sinoć sa hermionom i ginny završila pakiranje.. tako da smo nas tri samo spustile stvari u predvorje i otišle nešto pojesti prije puta... malo kasnije su se u blagovaonicu spustili fred i george.. a odmah iza njih i harry i ron.. kad smo svi sve obavili.. počeli smo se pozdravljati sa gospođom i gospodinom weasly... harrya smo pustili da se pozdravi sa siriusom.. kasnije smo se i mi pozdravili s njim... i krenuli... Lupin i Tonks su nas pratili.. išli smo moćnim autobusom.. kad sam ušla.. iznenadila sam se.. posvuda fotelje i stolice... kratko rečeno... jako čudan bus.. harry mi je savjetovao da se dobro držim za nešto ako želim doći čitava u hogwarts... iznenada smo krenuli.. gotovo sam se urezala u fotelju.. kako smo naglo krenuli... nije prošlo dugo.. vozač je vikao..

"Slijedeća postaja Hogwarts!!!"


Užasno naglo je zakočio... Narnija je zamalo izletila iz krletke... dolje se čulo kako netko bljuje... sišli smo s busa i oprostili se sa Lupinom i Tonks.. koja je poprimila zelenu boju u kosi i licu... smijeh... ušli smo u perivoj Hogwartsa...
ostavili smo stvari na ulazu i otišli u Veliku dvoranu na večeru... Ron se najeo ko prase... i otišo u sobu jer je bio umoran... Hermiona i Ginny su otišle u knjižncu.. a ja sam ostala s Harryem .. malo smo čavrljali.. a onda je on otišao dolje u tamnicu na sat oklumencije... kod snapea... a ja sam produžila u društvenu.. potražila sam caspera.. prvo sam mu rekla da pošalje pismo starcima da smo stigli.. i da ih pozdravi... onda sam otišla u sobu i tamo našla ogromnu zmiju na miriaminom krevetu.. ukočila sam se od straha.. kad se najedanput zmija transformirala u miriam..

Miriam : jel da da je cool?


ja sam ju gledala u čudu prestravljena...

Miriam : ne brini! nisam čudovište... ja sam animagus...
ja : molim?? kako??
Miriam : od rođenja.. tek sam nedavno to shvatila.. mogu se transformirati u zmiju...
ja : nemoj zezat... ali samo ću te jednu stvar moliti... nemoj se u mojoj blizini transformirati..
smrtno se bojim zmija...


Miriam se nasmijala i rekla da će pokušati ostati u svojem prvobitnom obliku barem u mojoj blizini... smijeh... s druge strane mi je bilo drago.. ona je animagus.. kako zakoon... smijeh.. zamolila me da nikome ne govorim o tome jer ona nije registrirani animagus.. pa da ne bi došlo do nekoga sa dugačkom jezičinom.. kao malfoy... no trgnula sam se...pa sam uzela pergament i knjigu iz obrane.. pa otišla u društvenu napisati zadaću za umbridgeicu.. nije prošlo sat vremena... harry je upao u društvenu sav znojan i mokar... trljao je čelo... ja sam skočila i pomogla mu da legne na kauč...

ja : o bože... šta ti je napravio..
harry : ma ulazio mi je u um.. opsjedao me...
ja : molim???
harry : ma to ti je oklumencija.,.. stvar je u ome što sam ja trebao spriječiti da mi "kopa" po umu..
ja : užas.. a jel si uspio..
harry : ma samo jednom.. i shvatio sam gdje se nalazi onaj hodnik iz mojih snova...
ja : stvarno?? a gdje??
harry : to je hodnik u ministarstvu magije.. taj hodnik vodi do odjela tajni...
ja : a kako ti znaš?? a što ima u odjelu tajni??
harry : ma vidio sam to dok sam išao na suđenje ovo ljeto..
ja : a dobro... ali što se nalazi u odjelu tajni..
harry : pa u tome je i stvar... ja samo sanjam hodnik.. no nikad nisam ušao kroz vrata... tako da neznam..
ja : ja još manje... ajde sačekaj da se hermiona i ron vrate... pa njima ispričaj... možda oni budu znali nešto...


harry je pristao... malo je prilegao... ja sam nastavila pisati zadaću iz obrane... kad su se ron i hermione pojavili.. harry je još spavao.. pa sam im ja ispričala što je bilo... ron je belnuo.. a hermiona se zamislila... pustili smo harrya da spava, a mi smo otišli u svoje sobe... odlučili su sutra postavljati pitanja.. ja sam završila zadaću... i otišla u sobu... tamo sam naišla na hermionu i miriam.. ginny je tek kasnije došla.. hermiona im je ispričala što je bilo.. počele su postavljati pitanja.. no rekle smo im da znamo koliko i one.. da pitanja sutra postavljaju.. onda smo sve četiri legle... ja nisam mogla spavati... a ni cure.. čula sam ih kako kašljucaju i komešaju se.. no nakon nekog vremena su zaspale... bilo je negdje iza dva u noći.. kad sam i ja napokon zaspala.. razmišljala sam o odaji tajni.. ali ipak sam utonula u san...

21.01.2007. u 15:24
° 15 thoughts of the world ° Print ° # °

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.




design: moi

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


comments no/si?














Music Video Codes by VideoCure.com

Likovi U Mojoj Priči

Prvo Obitelj

Ja - Elina Honora Locket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ja sam peta godina u hogwartsu.. oni koji me čitaju od početka znaju da sam ja svoje školovanje počela tek na 4. godini.. najbolji prijatelji su mi harry, ron, will, adam, jack, radny, fred i george.. a frendice su mi.. miriam, hermiona, ginny, mary i bridget.. imam i brata caspera.. :) sad sam zamjenski gonič u metlobojskoj ekipi gryffindora.. ja zamjenjujem freda... članica sam DA I Reda... najdraži predmet mi je obrana, preobrazba, čarolije.. ne volim napitke iako mi dobro idu... imaj bijelo sovu narniju... patronus mi je u obliku orla a bauk u obliku zmije..

Casper Locket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj brat.. sedma godina u hogwartsu.. također gryffindor... zamjenski vratar u metlobojskoj ekipi gryffindora...igra kad ron ne može.. član DA i Reda... najbolji prijatelji su mu.. Fred i George, Will, Adam, Jack, Randy, Harry, Ron.. a frenice su mu... Miriam (koja je i njegova cura), Hermione, Ginny, Bridget, Mary... ima mlađu sestru.. MENE... smijeh.. najdraži predmeti : napitci, obrana, preobrazba i čarolije.. ne voli astronomiju i travarstvo... on ima crnu sovu Negru.. patronus mu je u obliku hipogrifa a bauk u obliku krokodila..

Johnny Locket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ahh, da.. to je moj tata.... moj ludi tata.,.. hehe.. i on je nekoć išao u hogwarts.. također je bio griffindor... on i moj ujak collin su bili najbolji prijatelji... s njima su išli u harryev tata James i Lupin i Sirius.. ali moji su bili mlađi pa se nisu previše družili.. preko mog ujaka upoznao je moju majku.. ona je bila mlađa i bila je rawenclaw.. no eto.. nekako su završili zajedno i vole se.. otkako je harry bio u komi provodi dosta vremna u hogwarstu... kako i ne bi kad je on novi profesor obrane od mračnih sila( umbridgeica je imala previše posla).. ehh da.. i ona je sam član Reda..

Julia Locket

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja draga majka... za mene je ona najljepša i najbolja na svijetu... nisam to spominjala ali pisala sam joj o harryu i puno mi je pomogla kad smo harry i ja prekinulu... i odkad je harry bio u komi bila mi je od velike pomoći.. probdjela je noći sa mnom kad sam bila uz harrya.. i odtad je u hogwartsu ili u jazbini sa gđom weasly... postala je i članica Reda.. isto kao moj tata i ujak... sretna sam što mi je sad bliže.. kad trebam s nekim razgovarati ona je tu..

Collin Strangler

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

ovo je moj ujko collin.. jednako lud ko i moj stari.. njih dvojica su najbolji prijatelji.. ujko je isto član Reda.. no on obavlja zadatke za Red tako da ga i ne viđam tako često.. no drago mi je što pomaže dumbledoreu... kad sam bila mala.. on me branio od casperovih maltretiranja.. i radio je zajedno sa mnom spačke u maminom vrtu... ni dan danas mam ne zna tko joj je poplavio vrt.. ujko je animagus... može se transformirati u hipogrifa..

Ostali prijatelji..

Harry Potter

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moj najbolji prijatelj uz Rona i ostale..i on je na petoj godini u hogwartsu... Gryffindor glavom i bradom... tragač u metlobojskoj ekipi gryffinodra... član DA i Reda.... najbolji prijatelji su mu Ron, Casper, Fred i George, Will, Adam, Jack i Randy.. a frendice Hermione, Ginny, Miriam, Bridget, Mary i ja... jedinac je.. roditelje mu je ubio Voldemort... živi sa užasnim rođacima.. nit oni vole njega nit on voli njih... (obostrana ljubav smijeh)... najdraži predmeti su mu obrana i čarolije... ne voli napitke... skupa sa profesorom... i on ima snježno bijelu sovu Hedwigu... patronus mu je u obliku jelena a bauk u obliku dementora..

Ron Weasly

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

isto na petoj godini u hogwartsu... moj najbolji prijatelj uz harrya i ostale.. gryffindorac... naslijedio je woodovo mjesto vratara u metlobojskoj ekipi gryffindora... član je DA i Reda,... najbolji prijatelji su mu.. Harry, Casper, Will, Adam. Jack, Randy.. a frendice su mu.. Hermione, Miriam, Bridget, Mary i ja.. hermione mu je cura.. ... ima dosta braće. počet ću od najstarijeg... Bill, Charlie, Percy, Fred i George.. i jedinu sestricu... Ginny... najdraži predmet mu je obrana ne voli napitke i snapea... ima sovu praskavka a imao je i štakora... bauk mu je u obliku velikog pauka... (Hagridovog Aragoga)...

Hermione Granger

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moja najbolja prijateljica.. uz Miriam, Ginny, Mary i Bridget... također na petoj godini u hogwartsu.. gryffindorka.. prošla bi dobro i u ravenclawu.. jer je uistinu najpametnija vještica njene dobi.. ne igra metloboj.. članica je DA i Reda... najbolji prijatelji su joj Harry, Ron, Casper, Will, Adam, Jack, Randy, Fred i George..a frendice Ginny, Miriam, Mary, Bridget i ja... Ron joj je dečko.. smijeh... roditelji su joj bezjaci.. nema braće ni sestara... najdraži predmeti su joj preobrazba, čarolije, obrana, astronomija.. ne voli napitke samo zbog snapea.. inače joj dobro idu... ima narančastog mačka Krivonju... a patronus joj je u obliku blistave srebrne vidre...

Ginny Weasly

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

moja najbolja prijateljica uz Hermione, Miriam, Bridget i Mary.. ona je sada na četvrtoj godini u hogwartsu... isto gryffindorka.. ona je sada tragač umjesto harrya.. članica je DA i Reda... najbolji prijatelji su joj.... Harry, Casper, Will, Adam, Jack i Randy... a frendice Hermiona, Miriam, ja i Mary ima puno braće.. Bill, Charlie, Fred i George i Ron... najdraži predmeti su joj obrana, preobrazba i čarolije.. ne voli napitke i travarstvo.... i trenutno ne može podnijeti Snapea i Malfoya...

Miriam Bones

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

moja najbolja frendica uz Hermionu i Ginny.. isto na petoj godini školovanja u hogwartsu... gryffindorka.. igra metloboj.. ona i ja smo goniči... članica je DA i Reda... najbolji prijatelji su joj.. Harry, Ron, Casper, Fred, George, Will, Adam, Jack, Randy.. a naj frendice ... ja, Hermiona, Ginny, Mary i Bridget... casper joj je i dečko.. nema braće ni sestara... najdraži predmeti su joj preobrazba, napitci, obrana i čarolije... ne voli travarstvo.. ima malog žabca.. Chada... bauk joj je u obliku velikog odvratnog pauka... a patronus u obliku bijele polarne lisice.. ona je također i animagus...može se preobraziti u zmiju...

Bridget Xessis Weely

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

jedna OK cura... neki je smatraju umišljenom k**** ali, onak.. je OK.. ona je na šestoj godini u hogwartsu... slytherinka.. ne igra metloboj... ali ga voli gledati uglavnom zbog dečkiju... nema neke određene naj frendove... ona zna puno ljudi.. ljudi znaju nju... druži se s onima koji joj pašu... dečka nema.. ali uvijek se tu nađe neki.. smijeh... nema neki omiljeni predmet.. smatra sve korisnima... posebno obranu, čarolije, preobrazbu i napitke.. ne idu joj baš.. ali... prolazi uglavnom sa ocjenama O i I... ali i P.. bauk joj je u obliku velikog prišta.. a patronus u obliku velikog parfema...


Will Turner

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

6. godina u hogwartsu.... gryffindor.. užasno zgodan.. ona njegova tamno smeđa razbarušena kosa.. i lijepe smeđe oči... slomile supuno ženskih srca.. najbolji prijatelji su mu.. Adam, Jack, Randy, Fred, George, Casper, Harry i Ron.. prijateljicama smatra mene, miriam, hermionu, ginny, bridget i mary.. navodno je bio s bridget... naj predmet mu je postala obrana odkad moj stari predaje.. ne voli napitke i proricanje.. patronus mu je u obliku velikog ručnog sata a bauk u obliku letećih bodeža,,

Adam Bennet

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

6. godina na hogwartsu.. također gryffindor... on i will su mi od harryeve nesreće postali jako dobi prijatelji.. bili us uz harrya kad je bilo najteže... adamovi najbolji prijatelji su.. Will, Jack, randy, Fred, George, Casper, Harry, ron.. a frendice su mu Bridget, ja, Hermiona, Miriam, Ginny i Mary.. ne voli samo napitke i proricanje.. sve ostalo mu je podnošljivo.. patronus mu je u obliku velikog bijelog duha.. a bauk u obliku kentaura..

Jack Verona

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

on je na 6. godini u hogwartsu.. slytherin.. iako se ne bi reklo.. jako zgodan.. upoznala sam ga kad je sa adamom, willom i randyem dolazio u posjete harryu u bolnici.. jakoo dobar.. ne znam kako je završio u slytherinu.. najbolji frendovi su mu.. randy, will, adam, fred, george, casper, harry i ron.. a frendice su mu. ja, miriam, ginny, hermiona, mary i bridget... naj predmet mu je obrana otkad moj stari predaje a ne voli napitke... patronus mu je u obliku konja a bauk u obliku crne vrane..

Randolph James

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

on je isto na 6. godini u hogwartsu.. on je isto kako i jack u slytherinu.. iako ga nikad ne bih stavila tamo.. predobar je.. upoznala sam ga isto kad i Jacka.. pravo ime mu je Randolph ali svi ga zovemo Randy... najbolji prijatelji su mu.. Jack, Will, Adam, Fred, George, Casper, Harry i Ron.. a frendice su m.. ja, miriam, hermione, ginny, bridget i mary... najpredmet mu je obrana ali tek otkad moj stari predaje.. a isto kao i jack i većina nas ne voli napitke.. patronus mu je u obliku velikog vala vode.. a bauk u obliku vatre..

Mary Mathews

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

opis stiže uskoro..