Jedna lijepa pjesmica....by: Connect
Nadam se da ti je jasno
sve bi reko za tebe i to glasno
ništa nije bed ak daš da te ljubim strasno
isto mi je sve dal znaš da te volim strašno
ne znam zašto
sve sam mašto
previše prašto ti
bilo je i takvih kaj bi htjeli da nas rastave
svi bezobrazni mi skupa uglavnom
ko zna šta bi bio da nisi ovdje sa mnom
mi smo uvijek bili neponovljiv duo
daj ljubav za mene jer za ljubav nisam čuo
svoju za tebe sam čuvo
sigurno i sve šta mislim reko sam ti iskreno

Sanjaj na mom krilu siguran
u pravi tren
daleko od nemira
trebaj me kad ti uzmu pobjede
da te poljupci moji obore

To sad ne bi bio ja curo
da te nisam upoznao
promijenila si me al totalno
možda zvučim čudno al je istina
znam što osjećam i o tebi mislim ja
drugo ne zanima me to znaš i ti
tvoji zagrljaji sve što znače mi
sjećaš li se šta sam reko onda
ja sam terorista dušo ti si bomba
bit ću precizan stani malo
hoću reći sam da za nas ja bi dao sve
samo da budeš bliže meni
za mene si srce anđeo na Zemlji
znaš to

Sanjaj na mom krilu siguran
u pravi tren
daleko od nemira
trebaj me kad ti uzmu pobjede
da te poljupci moji obore

Možda ne bi vjerovala al za tebe
osjećam što nisam nikad
pokraj tebe
sretniji sam nego ikad
ja za tebe
napravit ću sve što treba
i da mi ne ide
opet mogu te nasmijat ko i ranije
poslat pismo što ga primiš dan kasnije
neke stvari danas vidim puno jasnije
ja sam tu za tebe
a ti si curo za mene
reci zašto onda ne bi mogli mi
među nama nisam jedini što probo bi
dobro vidim ja
čekala si noćima
tražila si sreću
vidim ti u očima
a sad si našla, našla, našla

Sanjaj na mom krilu siguran
u pravi tren
daleko od nemira
trebaj me kad ti uzmu pobjede
da te poljupci moji obore

Blackout girlz

petak, 17.03.2006.

CONNECT....

....u Gjuri!
Malo smo zapustile ovaj blog jer (nažalost) nemamo baš puno vremena za pisanje,
a i u zadnje vrijeme smo doma, spremamo ispite i tak...
Pošto danas ne idemo van, našle smo malo vremena
za napisat par riječi o Connectovom koncertu u Gjuri.
Toliko se ekipe skupilo da su neki čekali i po
dva sata da uđu u klub. Mi smo imale sreće da
smo naletile na frendove koji su nas progurali unutra.
Kad smo došle, dečki su već počeli s nastupom.
Stvarno znaju napravit atmosferu,
a i prvi put su repali uz live bend, a ne na Shalline podloge
i to je jako dobro žvučalo.
To bi bilo ukratko o Connectovom live nastupu u Gjuri.

Connect

- 23:00 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2006  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Pa kad već svi pišu blogove...
...i mi smo odlučile ovaj posvetit prvenstveno zajebanciji, i našim ostalim glupostima...

Naša 'svetinja'!:-)


Aquarius-home, sweet home






Malo vas je, malo vas je....
Free Web Site Counter
Free Web Site Counter
Naša najdraža...