< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga

??
evo malo slika..
Alice Pictures, Images and Photos
Alice..:D

twilight Pictures, Images and Photos
Twilight...:)

twilight Pictures, Images and Photos
Edward

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

tarija
tea...
a...bebametalac...
emaa
matea i marija...kmem...
karla
Ricky007
hypnose
Widek
Twilight-službena stranica
Robert Pattinson
Stephenie Meyer
Rock Shop Stress

nesto o meni...

ime: Lucija
prezime: zaboravila sam ga
Nadimci: lucka, luce, luca
datum rođenja: 31.8.1995.
mjesto življenja: velika gorica
od mjuze slušam: rock i metal naravno
mrzim:umišljene i one koji postavljaju
glupa pitanja, između ostalog i školu
volim: puno toga
msn: lucijalmesic@hotmail.com
nemoj me dodat ak misliš daviti..
frendovi/frendice: mirna, maja, ema,
lea, ino, martina, borna, dorijan,
roda, bruno.
imam i facebook.al za to me pitaj prek msna..:D


bendovi..

¤evanescence¤
¤him¤
¤linkin park¤
¤soad¤
¤vatra¤
¤bullet for my valentine¤
¤incubus¤
¤hladno pivo¤
¤nightwish¤
¤rhcp¤
¤apocalyptica¤
¤paramore¤
¤30 seconds to mars¤
¤adastra¤
¤billy talent¤
¤nirvana¤
¤AC/DC¤
¤led zeppelin¤





utorak, 10.06.2008.

eLLoW

u zadnje vrijeme stalno pisem taj eLLoW..a bas mi je jebenica...
hehe..ja opt u nekoj navodnoj depri..al to samo privrmeno..zbog simpe..nda.al ja ga jos volim.jako.ah.ljeto stiže.pa svima krenulo u ljubavi..(i mei kratko)a meni u skoli..proci cu mozda s 5.0..i nemojte mislit da sam štreberica..jer ja to ne biti..moje petice su puka sreca.ah da..dns sam imala ispit iz gitare.i prošla s pet..wee.bravo ja.hehe.i zbog tog sam heppi jako.nznm kaj ovaj blog sere.al meni neda da vidim komice kad mi ljudi komaju.i nadam se da ce se to sredit..nda..jucer smo imali nastup sa zborom iz skole..i bilo je ok.kaj se tice nas bili smo najbolji tak.fkt je bilo jadno.osim onih malih kaj su plesali s folklorom..aaww..bas su cute bili.heehe..a ono jedna cura koja je snimila demo i ima cd..(valjda) pjevala je na playbacku..mislim..cemu to? osramotila se..i to jako.al smo mi ratsturili..(u nekom smislu)..hih..ljudi moji.pozam vas sve.i do pisanja,javljanja.il kaj vec.slušanja.

UPDATE 16.6.2008.
eLLoW..ewo mene opt...u zadnje vrijeme se trudim sve više pisati č,ć,š,ž, i đ..bš mi je šmeksi tak...lol..pa če u owom updateu bit puno tih palatala...owak:u subotu smo ja,maja,lea,tarija,marija i jos neki ljudovi iz skole..neda mi se nabrajat...bili na proslavi ročkasa radia velike gorice...i bilo je mrak...ali čim sam vidjela one idiote s noževima...odmah sam se maknula od njih..al svejedno je bilo dorro..i malo sam pive previse popila...lol..pa me malo bolila glava ujutro..nda...a u ned..tj jucer sam bila u karlovcu kod sestricne i bratica...i pravili su rostilj...partynjaminaughty
i najela sam se ko niš do sad...ajme...a ja sad odem...i da...ewo vam štafetica za kraj...pozz...


iZ kUćE nE iZlAzIm BeZ?
¤MoBa
ŽeLiM pOsTaTi?
¤ImA DoStA ToG
PoLjUbAc ILi ZaGrLjAj?
¤PoLJuBaC
ObItElJ iLi FrEnDoWi?
¤ ObOjE.
mOtOr IlI aUtO?
¤AuTo...
LaPtOp IlI kOmP?
¤KoMp
KoMeDiJa IlI hOrOr?
¤KoMeDiJa
LoWeR iLi FiGhTeR?
¤lOwEr...Al Da sE ZnA bRaNiTi
PePsI iLi CoLa?
¤CoLa.
SuBoTa ILi NeDjElJa?
¤SuBoTa
PsI iLi MaČkE?
¤obadvoje
KnJiGa ILi FiLm?
¤KnjIgE.FiLmOvI LAžU
LjEtO iLi ZiMa?
¤LjEtO =).
LoNdOn ILi ŠpAnJoLsKa?
¤LoNdOn



| *K* (39) | *P* | *L* |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.