< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga

??
evo malo slika..
Alice Pictures, Images and Photos
Alice..:D

twilight Pictures, Images and Photos
Twilight...:)

twilight Pictures, Images and Photos
Edward

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

tarija
tea...
a...bebametalac...
emaa
matea i marija...kmem...
karla
Ricky007
hypnose
Widek
Twilight-službena stranica
Robert Pattinson
Stephenie Meyer
Rock Shop Stress

nesto o meni...

ime: Lucija
prezime: zaboravila sam ga
Nadimci: lucka, luce, luca
datum rođenja: 31.8.1995.
mjesto življenja: velika gorica
od mjuze slušam: rock i metal naravno
mrzim:umišljene i one koji postavljaju
glupa pitanja, između ostalog i školu
volim: puno toga
msn: lucijalmesic@hotmail.com
nemoj me dodat ak misliš daviti..
frendovi/frendice: mirna, maja, ema,
lea, ino, martina, borna, dorijan,
roda, bruno.
imam i facebook.al za to me pitaj prek msna..:D


bendovi..

¤evanescence¤
¤him¤
¤linkin park¤
¤soad¤
¤vatra¤
¤bullet for my valentine¤
¤incubus¤
¤hladno pivo¤
¤nightwish¤
¤rhcp¤
¤apocalyptica¤
¤paramore¤
¤30 seconds to mars¤
¤adastra¤
¤billy talent¤
¤nirvana¤
¤AC/DC¤
¤led zeppelin¤





srijeda, 23.04.2008.

ewo mene...napokon...

dada...treala bi ja puno toga sad reč...ali ja nznm odkud da pocnem...pa ewo...odnekud...hm...da...owo porucujem mateji...ja se vise ne zanimam za onog...sad sam 100% sigurna...i jako sam sretna zbog toga...i ida...aim novu simpu...iako znam da nis nece bit između nas...al svejedno...jummy...itakca...ja opet furam ljubav...a i nije tako strano...

ovih dana sam bila tako angry...na neke osobe...koje su si umislile da su glavne...i da mogu određivat drugima sto ce radit itd...i te osobe misle da se ja nemogu sama branit...eh da...ako ce tomislav ikad doc na moj blog...( onak ikad,ikad...) morat ce procitat owo: tomo oces bombon??
haha...to je bio lom...u zadnje vrijeme mi je super zivot...samo se zabavljamo...ne pita me nis u skoli...a svejedno dobivam pretice...iam nove pjesme od novh grupa...kao sto su paramore...za njih mi je emica rekla...i super su mi...

eh da...obecala sam nekima da cu emače komentirat...pa ewo...
oni koje njih vole nek ih vole...neam nis protiv njih...naprotiv...i oni su ljudi...ali zbog svojih zamisli kratko zive...i to mi je tuzno...kad vidim da ljudi oko mene dragi meni...rezu zile...i umiru...zbog stvari kao sto su ljubav itd...pa ovak...ak ljubav ide ide...ak ne...onda ne...moramo se pomiriti s tim...nema nam druge...stil- prejeben...po meni se oni super oblace...i forra su...zapravo...velik su hit...i svi se polako pocinju furat na njih...pa mi je to ok..

eto...i njih sam iz komentirala...

a sljedeci post ce bit...textovi meni naj pjesama....koje i imaju smisla...nda...

pozz svima!!!!!!!!!!!!!!



| *K* (48) | *P* | *L* |

utorak, 08.04.2008.

hey hey...

ewo ppl jedna abeceda...koja je fora jako...a uzela sam je od mirne...kojoj je jucer bio rockas...pa sretan rockas!!!
bilo nam je super...hehe...svi smo bili heppi jako jucer nznm zas...
a pod vjeronaukom smo joj pjevali...i pricali o abortusu...i kaze ona nama...za je maternica sa gornje strane zatvorena...da dijete nebi otislo...a ja se slomila od smijeha...hahaha...i mirna isto...i dođe meni tomo...pa da...to ti je tak!! da ti beba nebi trcala po trbuhu...haha...ludnica...a i bobes je nedavno bio rockas...pa i njoj pozz!!! pozz svima....i tnx na komovima...a mozete i bolje...sljedeci update ce biti o meo ljudima...jer je to sve cesca tema...pa da ja kazeem sto mislim o tome...

A-azra...fkt super bend...i sve...sviđaju mi se...iako su vec stari...
B-bolnica...lol...bila sam tamo cesto...nadam se da vise necu...
C-cajke...nesto najgore...u mom zivotu...hvala Bogu da je razdoblje mileta kitica i seke aleksic...bilo tjean dana...sram me cak i priznat to...lol...
D-disney...haha...crtici su the best...lol...jel da mirna?
E-engleska...ja bi tam...naglasak im je jeben...i sve...ja bi tam...
F-frendovi...jako vazne osobe u the žiwot...
G-glazba...nesto sto obozavam...haha...i nemrem bez nje...
H-hladno pivo...moj naj bend...bas su otkaceni i sve najnaj...
I-igla...često se nabodem na nju...
J-jebenica...uzrečica...lol...
K-komp...moj hobi...haha...pa kaj bi ja bez njega???
L-hm...Lucija...haha!!!
LJ-ljubaf...ni bez tog nema nis...ja sam u njoj unheppi...
M-martensice...šuze...nr.1...
N-naruto...forra su mi...
O-ormar...moj je prepun...hehe...
P-pozz...haha...hihi...
R-rijeka kupa...tam sam se kupala...proslo ljeto...i bilo je jebenica...
S-starci...zabadala...lol...ali nekad sluze nečem...salim se...ma volim ja njih...
T-tttttttttt...nznm kaj...
U-uičionice...mučionice...
V-vansice...
Z-zabava...pa tko to ne voli??
nda...eto to bi bilo to...
ovaj dizz kojeg iam...mi je mirna napravila...i bas mi je jebenica...lol...
ajde pozz...



| *K* (47) | *P* | *L* |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.