ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Studeni 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Kolovoz 2008 (2)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari (=Da/Ne=(

by XXS Girl

Opis bloga

??
evo malo slika..
Alice Pictures, Images and Photos
Alice..:D

twilight Pictures, Images and Photos
Twilight...:)

twilight Pictures, Images and Photos
Edward

Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

tarija
tea...
a...bebametalac...
emaa
matea i marija...kmem...
karla
Ricky007
hypnose
Widek
Twilight-službena stranica
Robert Pattinson
Stephenie Meyer
Rock Shop Stress

nesto o meni...

ime: Lucija
prezime: zaboravila sam ga
Nadimci: lucka, luce, luca
datum rođenja: 31.8.1995.
mjesto življenja: velika gorica
od mjuze slušam: rock i metal naravno
mrzim:umišljene i one koji postavljaju
glupa pitanja, između ostalog i školu
volim: puno toga
msn: lucijalmesic@hotmail.com
nemoj me dodat ak misliš daviti..
frendovi/frendice: mirna, maja, ema,
lea, ino, martina, borna, dorijan,
roda, bruno.
imam i facebook.al za to me pitaj prek msna..:D


bendovi..

¤evanescence¤
¤him¤
¤linkin park¤
¤soad¤
¤vatra¤
¤bullet for my valentine¤
¤incubus¤
¤hladno pivo¤
¤nightwish¤
¤rhcp¤
¤apocalyptica¤
¤paramore¤
¤30 seconds to mars¤
¤adastra¤
¤billy talent¤
¤nirvana¤
¤AC/DC¤
¤led zeppelin¤





subota, 01.03.2008.

ej...

ovo mi je prvi post na ovom blogu...koji pisem vec neki put jer me stalno izbacuje...
ovaj mi je tjedna bio super u skoli...sve same petice dobivam...zahvaljujem sto ste mi posjetili blog...inace blog mi nije prvi...imala sam ih jos...dosta...e pa sad...idem jos uređivat do kraja blogach....a a vi uzivajte...cja...

update...
ppl...ewo mene opt...mogli ste vise komat...posto sam opet back...lol...ko britney spears...isss...kaj ja to pricam...trea me kaznit...hehe...ja ču vam tu slikice stavit...pa pogledajte i komajte...

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

Doll Avatars
Doll Avatars

ewo...hihi...i takca...kod mene nema previse novih stvari...samo...da sam se popravila u skoli...i tak...sve same petice dobivam...i drago mi je zbog toga...
a sad pozdrav svima...



| *K* (30) | *P* | *L* |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.