< veljača, 2008  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

by Tincha

Opis bloga

komadi-mlado meso,
moji fosili(starci i ostatak obitelji),
moje drustvance,i ljudi koji mi zivot cine
zabavnijim i boljim

škvadros


kumarofldeadthumbup
moncheesmijeh
luđaci(1.e)naughty
đanawink
inescerek
renatawinksretan
ivana d.laze
geršacerekwink
andreawink
zvonacrofl
marinchikanutsmijehpjeva
shtekicasmijehthumbup
tajchywink


 

petak, 01.02.2008.

kuhano jaje

kuhalo se jaje malo
dok za tavu nije znalo
da je znalo tad bi se peklo
nebi ga sunačece seklo........
kumini stihovirofl
......kumek je kod mene.....pa evo ja odlucila napisati post......
o cemu se razgovaramo?.....o britači....bas glupa zenska....bang
kuma cita horoskop i ne svida joj se....kaze lazu.....ona NE pusi!!!!....smokinnono.............
cita ona i meni koliko sam energicna i ispada MEGA,like avril....yes........
....evo vam jedan vic....
skuzila ga baka,
postar bakici donio pismo i kaze:
bakice,evo stiglo
pismo iz Amerike,avionom!
ne lazi,vidjela sam te ja,dosao
si na motoru!!roflrofl
izjave slavnih;
svaki treci kinez je japanac.
by:JUSTIN T.
zarulja je plava,ali se moze koristiti i
neki drugi zvuk.
by:J.Lo.
.....teram svoju stupido sestru van i nikak da ode...joj puknucu...joj poludela bumburninmad
....i evo teraju me svi da objavim jebeni post....tocnije kuma i my stupido sister..mad
PAO MEDO S MOSTA ZA DANAS JE POSTA DOSTA.....mahmahwave



| komentari (96) | print | # |


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.