black love and die

četvrtak, 11.01.2007.

dal pika na pravem mjestu!?

glup naslov al kaj sad!
ovo je moj ko zna koji blog imam
jos jedan koji nije zbrisan a ostali jesu!
a sad kaj se dešavalo u mom malom životu proteklih dana...
bili smo na dvoru k i inače
josip,mario,ivana,stefi,ja,ložar,valentino,lana,aco,šušnjar..
ko i inače zajebancija i zajebancija...
onda sam ja vidla lisicu kako ide prema nama al se prepala i otišla a stefi josip ivana i ja smo ju pratili hahabangbang
fi ju je htjela slikat!!
onda smo igrali bocu istine sam ja stefi ivana i lana
rekle smo si sve tajine al to je ostalo među nama i ostat će!!
e i onda sam ja dobila jedan glupi izazov konji mi je zadala stefi...
morala sam se pomirit s bivšim i bit snjim par danaheadbangmadburninmadroflbangpuknucunamcoreeknonobangbangpuknucueeknono
ja sm to napravila i prekinula s njim nakon jednog dana to mu i treba jer je sa svakom skoro bio iz oklade da boog da.....!
haha dosta o toj budali...
neznam kaj da još pišem moj život je jako zanimljiv ...
danas opet idem van jeee dobro svaki dan idem !!!
sva sreća da postoje praznici da je bar tak stalno
da nema
škole al bilo bi dosadno za vas neznam al ...
a sad sljede pozdravi
ivanapartysmokinsmijeh
mariokisssmokinparty
stefi:smijehkiss
zorićbangnut
dorakisskissnut
anykisskisssmijeh
doriskiss
gudeljicarofl
josipkisspartyparty
pecikkissbang
burazburninmadheadbangmadpuknucu
luckukisssmokin
valentinusmokinkiss
ložarupartysmokin
posavcusmokin

i ostalima


11.01.2007. u 14:35 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (1)
Veljača 2007 (7)
Siječanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

u kratko nešto o meni

rješite ovaj test da vidite dal me znate il ne!

ime:valentina
prezime:....
godina:13partysmokinkisscerek
grad:zagreb
horoskop:vodenjak
volim:dečke,čokoladu
svog psa i zajebanciju...
ne volim: školu ko svako
normalno djete
lažljive i dosadne ljude
....
u kratko to bi bilo sve o meni

frendovi:dora,ivana
klara,karla,stefi,fic,ivo,
any,gudeljica,ena,kraljica
.....
coolroflkissrolleyeswinkyesnoeeknononaughty
mouthwashmadheadbanggreedydeadburninmad
bangpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzaliven
smijehpuknucunjaminamcormahludludzujohrvatska


Image hosting

Image hosting


image hosting for myspace

image hosting for myspace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


MySpace

MySpace


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images


Blog images

Blog images



vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra

vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra

vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra
vatr,vatra,vatra,vatra,vatra

opis bloga

stvarnost,ljubav,
mašta i moja glupost