***/black lady/***

28.05.2006., nedjelja

NIRVANA-Smells Like Teen Spirit

Load up on guns
bring your friends
its fun to lose
and to pretend
shes overboard
myself assuerd
I know I know
a dirty worl
hello (x16)
with lings out its less dangerous
here we are now

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

entertain us
a mulatto
an albino
a mosquito
my libido
yea
im worse at what i do best
and for this gift i feel blessed
our little group has alway been
and always will until the end
hello (x16)
with the lights out is less dangerous
here we are now
entertain us
i feel stupid and contagious
here we are now
entertain us
a mulatto
an albino
a mosquito
my libido
yea
and I forget
just what it takes
and yet I guess its make me smile yes
i found it hard
its hard to found
oh well,whateves,nevermind
hello (x16)
with the lights out its less dangerous
here we are now
entertain us
I feel stupid and contagious
here we are now
entertain us
a mulatto
an albino
a mosquito
my libido
yea


KURT COBAIN-BESMRTAN
.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Deset godina kasnije i 340 stranica "Kose anđela" poslije, sa smrti Kurta Cobaina kao i s njegova života, skinut je još jedan 'veo tajne' i svaki voajer i svaka baba željna senzacije i svaki najveći fan kao i svaka majka koja želi razumijeti svoje masnokoso i agresivno dijete može saznati sve, apsolutno sve o Kurtu Cobainu. Oko četristotinjak intervjua kroz četiri godine istraživačkog rada koje je autor Kurtove biografije, Charles R. Cross, napravio sa ljudima čiji su se životi križali sa životom njegova junaka kao i autorova sklonost pseudopsihologiji očitovana u Crossovoj detaljnoj, uvjerljivoj i upečatljivoj analizi Kurtovih kompleksa, strahova i frustracija, dovoljna je preporuka potencijalnom čitatelju. Dakle, što želite znati?

Kurt Donald Cobain bio je sretno, inteligentno i kreativno dijete koje je raslo u brižnoj aberdeenskoj obitelji, okruženo brojnom rodbinom, nježno i razmaženo kao što većina djece u tim godinama i jest. Crtanje i nabijanje po bubnjevima s likom Mickeyja Mousea bili su mu omiljena zabava. Djetinjstvo je za Kurta završilo poprilično rano: u devetoj godini njegova života razvod njegovih roditelja najavit će početak traumatičnog razdoblja, obilježenog podvojenim osjećajima prema majci i ocu, koji će rezultirati potpunom promjenom Kurtove osobnosti: iz mirnog i povučenog dječaka pretvara se u Kurdta, buntovnika koji zlostavlja slabije od sebe, odbija ići u školu i uzima Ritalin jer pati od ADHD-a - poremećaja hiperaktivnosti zbog manjka pažnje. Nepostojanje stabilne obiteljske zajednice stvorit će bazu Cobainovih trauma i nesigurnosti koje će ga pratiti ostatak života, a stres koji je proživljavao zbog razvoda roditelja aktivirat će bolest želudca koja će kasnije rezultirati, kako je on sam tvrdio, ovisnošću heroinom.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

U šesnaestoj godini Kurt odlazi u Seattle na svoj prvi koncert: bio je to koncert grupe Quarterfish, iako je Kurt kasnije tvrdio da je prvi koncert na kojem je bio koncert Black Flag. Tu laž, kao i mnoge druge koje je Cobain lansirao u intervjuima, autor pristojno naziva 'emocionalnom istinom' iako je riječ o 'uradcima' dostojnim jednog patološkog lažljivca. Nekoliko mjeseci kasnije u njegovom se životu pojavljuju Melvins, a on postaje jedan od 'Priljepaka', pogrdno nazvane skupine fanova spomenute grupe. U tom razdoblju Kurt će doživjeti i svoje prvo seksualno iskustvo i to s retardiranom djevojkom. U sedamnaestoj godini postaje beskućnik i tada nastaje mit o njegovom životu ispod mosta u ulici Young Street, koji je također jedna od njegovih 'emocionalnih istina'.

'84. Kurt upoznaje Krista Novoselica, a kao što je svima poznato, njih će dvojica postati okosnica jednog od najznačajnijih glazbenih fenomena dvadesetog stoljeća: Nirvana je bila Cobainov projekt, Novoselic i kasnije Grohl, bili su pijuni na Cobainovoj šahovskoj ploči ludila, ovisnosti, samodestrukcije, laži, frustracije, pomaknute ljubavi i bijesa.

Prvih pet poglavlja knjige "Kosa anđela" Cobaina prikazuju kao istraumatiziranog, nestabilnog i preplašenog tinejdžera koji pokušava preživjeti: ne samo teške emocionalne i duševne traume nego i konkretne, egzistencijalne probleme. Koliko god vas autor u prethodnim poglavljima navodi da suosjećate s Cobainom, taj će vam osjećaj ubrzo biti nadomješten osjećajem prijezira kada shvatite da je naš osjetljivi junak, samoprozvani luzer i model identificiranja milijuna mladih bio najobičnija pijavica koja je tri godine živjela na račun svoje djevojke koja je radila tri posla kako bi mogla uzdržavati 'umjetnika u razvoju' dok je ovaj po cijele dane besposleno ljenčario gledajući TV. Taj nagli prijelaz u osjećajima čitatelja posljedica je majstorske spisateljske vještine Charlesa Crossa koji isključivo svojom sugestivnošću uspijeva manipulirati čitateljem kako bi ovaj konstantnom i brzom izmjenom svojih emocija uspio pratiti svu slojevitost Cobainovih.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Pravo 'prosvjetljenje' zapravo ćete doživjeti kada shvatite pravo značenje Cobainova 'luzerstva': nije stvar u sjebanoj obitelji niti u beskućničkom životu niti u bolesti niti u ovisnosti niti u nepodnošenju 'tereta slave'. Stvar je u nečem što će vam biti potpuno jasno... Kad pročitate biografiju.

Mnoge će fanove Nirvane začuditi činjenica da je autor gotovo 'zaboravio' Novoselica i Grohla, ali će eventualno razočaranje tim propustom ubrzo splasnuti kada ugledaju iscrpnu analizu Nirvaninih pjesama kao i opširan opis prvih gaža u koji su uključene i informacije o vrstama alkohola koje su dečki pili kao i popisu incidenata koji su nastali kao posljedica prethodno spomenutih informacija, kao i (isuviše) detaljan pregled svih peripetija s diskografskim kućama prilikom potpisivanja ugovora i snimanja albuma.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Poseban dio "Kose anđela" zauzima ljubavna priča Courtney Love – Cobain, koja rock divu prikazuje u sasvim pozitivnom svjetlu: kao hrabru, odlučnu, agresivnu ženu, koja je podređujući sebe Kurtovoj najvećoj ljubavi: heroinu, često imala ulogu njegove spasiteljice, bezbroj puta vraćajući ga iz mrtvih.

Ne postoji osoba koja se bar u jednom periodu svog života nije osjećala kao totalni gubitnik. Postoje osobe koje taj osjećaj prati svaki dan. Neke od nas taj je osjećaj pretvorio u borce, tjerajući nas da se odupremo beznađu i pokušamo postati 'veći od života', a neke od nas da postanemo fizičko utjelovljenje te riječi. Bitno je istaknuti da imamo pravo birati. Cobainov izbor možda nije bio onaj pravi, ali ga je učinio većim od života.


- 11:18 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

SMRT
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

JESTE LI SE IKAD POKUŠALI UBIT?
/" target="_blank">Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

BILLY
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

BILLY MARTIN
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

PUNO IME I PREZIME: William Dean Martin
DAN ROĐENJA: 15. lipanj 1981.
NICKNAME/NADIMAK: Lil' Billy
INSTRUMENT: Gitara
MJESTO ROĐENJA: Waldorf, Napptown
TEŽINA: 51 kg
BOJA OČIJU: Plava
BOJA KLOSE: Kratka, crna
KUĆNI LJUBIMCI: Psi (Benji, Sam, Cash), mačke (Nelly, Nelson, Stellar) & 127 hrčaka
OMILJENA ODJEĆA: Dickies, Puma, East Coast Clothing, Volcom, Tribal Gear
OMILJENA HRANA: Pizza, hrana sa maslacom od kikirikija, sushi...
OMILJENI RESTORAN: Taco Bell
OMILJENA BOJA: Crna
OMILJENI FILMOVI: Star Wars, The Crow, Who Framed Roger Rabbit?, Nightmare Before Christmas
OMILJENI TV SHOW: The Simpsons
FAMOZNE CURE: Angelina Jolie, Mandy Moore, Jennifer Lopez, Christina Aguilera
OMILJENI PRAZNIK: Božić
OMILJENI RESTORAN: Taco Bell
OMILJENI RAPER: Don Gilmore
OMILJENI SLADOLED: Benov and Jerryjev kikirikijev maslac cup
SUPERHEROJ: Batman
STVARI KOJE JOŠ VOLI: Drawing, stripove, crtiće, cure, muziku, spavati, tetovaže.
STVARI KOJE NEVOLI: Ljude koji neupotrebljvaju žmigavce, zmije.
OMILJENE GRUPE: Silverchair, Incubus, Deftones, Michael Jackson, Lit, Linkin Park, Orgy, KoRn
STVARI KOJE VOLI U BENDU GC: Upoznavati fanove diljem države, svaki dan sa najboljim prijateljima.
HOBI: Skupljanje igrački (Star Wars, Simpsons i ostale likove iz stripova), kupovanje nove odjeće, svirati, provoditi vrijeme sa prijateljima.

Rođen je 15.lipnja 1981.Billy je glavni gitarist Good Charlottea.Kad nije u studiju, hara po trgovinama, jer je totalno zaluđen modom i figuricama Star Warsa.

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Supermen
Došao Mujo u New York i vidi čovjeka kako skače s kipa slobode. Čovjek padne, i ne bude mu ništa. Mujo u čudu pita: "Kako si to uspio?" a čovjek odgovori: "Probaj ti, lako je." Mujo se popne, skoči i ubije se. Zatim se začuje na razglasu: "Molimo gospodina Supermena da ne zaje*ava bosance!"

WC
Došao Mujo u Njemačku. Mora na WC. Na jednim vratima nacrtana ženska cipela, na drugim muška, kako je to uobičajeno. O Bože, gdje da ja uđem, kad imam opanke?!


Heklanje
Sjede Mujo i Haso u parku i pita Mujo: "Haso, što misliš, što naše žene rade dok se mi vucaramo po parkovima?"
Haso odgovori: "Ili heklaju ili se je*u"
Odjuri Mujo brzo kući vičući: "Odo ja kući, moja ne zna heklati."


Pametnjaković
Zašto se zid sruši kad se plauša nasloni na njega?
- Pametniji popušta !


Him - Poison Girl Lyrics


I did it all just for her
I did it all just for her
And love's heart is death
For me and my poison girl

A prey she was for the cruelty of love
While its serpent inside crawled straight towards her heart
The coldest kiss love ceased to exist
While we grew apart like never before

I did it all just for her
I did it all just for her
And love wants us dead
Just me and my poison girl

I did it all just for her
I did it all just for her
And love's heart is death
For me and my poison girl

the fire in her eyes
grew dim and then died
as the poison inside
reached her heart

And the coldest kiss
faith ceased to exist
as we grew apart
like never before

I did it all just for her
I did it all just for her
And love wants us dead
Just me and my poison girl

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

I did it all just for her
I did it all just for her
And love's heart is death
For me and my poison girl

And the taste of the poison on her lips is of a tomb

I did it all just for her
I did it all just for her
And love wants us dead
Just me and my poison girl

I did it all just for her
I did it all just for her
And love's heart is death
For me and my poison girl

Poison girl [4X]

And love's heart is death
For me and my poison girl
In this poison world

ANARHIJA
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

BILLY
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

CRADLE OF FILTH
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

KORN
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

MY CHEMICHAL ROMANCE
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

GREEN DAY
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

HIM
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

SPLIT
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

NAJBOLJI IGRAČ SVIH VRIMENA
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

NAJBOLJA REPREZENTACIJA
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


GREEN DAY LYRICS

"Boulevard Of Broken Dreams"

I walk a lonely road
The only one that I have ever known
Don't know where it goes
But it's home to me and I walk alone

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
and I'm the only one and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah,
Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah

I'm walking down the line
That divides me somewhere in my mind
On the border line
Of the edge and where I walk alone

Read between the lines
What's fucked up and everything's alright
Check my vital signs
To know I'm still alive and I walk alone

I walk alone
I walk alone

I walk alone
I walk a...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone

Ah-ah, Ah-ah, Ah-ah, Aaah-ah
Ah-ah, Ah-ah

I walk alone
I walk a...

I walk this empty street
On the Boulevard of Broken Dreams
Where the city sleeps
And I'm the only one and I walk a...

My shadow's the only one that walks beside me
My shallow heart's the only thing that's beating
Sometimes I wish someone out there will find me
'Til then I walk alone...



BLINK 182-FIRST DATE
In the car, I just can't wait...
To pick you up on our very first date
Is it cool if I hold your hand?
Is it wrong if I think it's lame to dance?
Do you like my stupid hair?
Would you guess that I didn't know what to wear?
I'm just scared of what you think.
You make me nervous so I really can't eat

Lets go... don't wait... this nights almost over
Honest... lets make... this night last forever
Forever, and ever... lets make this last forever
Forever, and ever... lets make this last forever

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

When you smile, I melt inside
I'm not worthy for a minute of your time
I really wish it was only me and you
I'm jealous of everybody in the room
Please dont look at me with those eyes
Please dont hint that your capable of lies
I dread the thought of our very first kiss
A target that I'm probably gunna miss

Lets go... don't wait... this nights almost over
Honest... lets make... this night last forever
Forever, and ever... lets make this last forever
Forever,and ever... lets make this last forever

Lets go... don't wait... this nights almost over
Honest... lets make... this night last forever
Forever,and ever... lets make this last forever
Forever,and ever... lets make this last forever

Forever,and ever... lets make this last forever
Forever,and ever... lets make this last forever


EVANESCENCE LYRICS

"Bring Me To Life"
(feat. Paul McCoy)

how can you see into my eyes like open doors
leading you down into my core
where I’ve become so numb without a soul my spirit sleeping somewhere cold
until you find it there and lead it back home

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

now that I know what I’m without
you can't just leave me
breathe into me and make me real
bring me to life

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

Bring me to life
(I've been living a lie, there's nothing inside)
Bring me to life

frozen inside without your touch without your love darling only you are the life among the dead

all this time I can't believe I couldn't see
kept in the dark but you were there in front of me
I’ve been sleeping a thousand years it seems
got to open my eyes to everything
without a thought without a voice without a soul
don't let me die here
there must be something more
bring me to life

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

(Wake me up)
Wake me up inside
(I can’t wake up)
Wake me up inside
(Save me)
call my name and save me from the dark
(Wake me up)
bid my blood to run
(I can’t wake up)
before I come undone
(Save me)
save me from the nothing I’ve become

(Bring me to life)
I’ve been living a lie, there’s nothing inside
(Bring me to life)



HIM

"Killing Loneliness"

Memories, sharp as daggers
Pierce into the flesh of today
Suicide of love took away all that matters
And buried the remains in an unmarked grave in your heart

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me,
Oh, I'm killing loneliness with you
I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Nailed to the cross, together
As solitude begs us to stay
Disappear in the lie forever
And denounce the power of death over our souls and secret words are said to start a war

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me,
I'm killing loneliness with you
I'm killing loneliness that turned my heart into a tomb
I'm killing loneliness

Killing loneliness

With the venomous kiss you gave me
I'm killing loneliness (Killing loneliness)
With the warmth of your arms you saved me

Linkovi