< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

BLACK JESUS

Opis bloga

Škola, Frendovi, Zajebancije....



Free Web Counter

Free Web Counter


O MENI


Ime-nije bitno
Prezime-MaMić
Datum rođenja- 23.10.93
Zovu me- MaMiĆ i Maminjo najcešce...
Živim u- ZAGrEbu
Škola- Legendarna Pavlekica
Razred- 7.c
E-mail- Maminjo13@net.hr
Msn- nikimamic@net.hr
Skype- MaMiĆ
Naj Frendovi-
ŠuŠ, Crni, Marković, Hubak...
Naj Frendice-
Vukica,Ceranicka...

Volim
#Sebe
#Se zajebavat
#Frendove
#Nogomet
#Cure
#Komp
#Mob
#Biti dugo budan
#Praznike
#Se klošarit po gradu
#Tjelesni
#Dinamo
#Rukomet
#Školu (al samo kad se je pozelim)
#I drugo...

Ne volim
#Glupe ljude
#Školu
#Ucenje
#Bahate ljude
#Srbe
#Smrdljive ljude
#Cigane, Janjevce, Šiptare i druge...
#Umišljene ljude
#Matovinu
#Fiziku, Kemiju, Matematiku, Hrvatski....
#Tovare (Hajduk)
#Črnčel
#Ogavne cure
#Franku (Ruzna, glupa, retardirana Krmaca...)
#I drugo....




Linkovi

Blog.hr
hattrick
ogame
bitefight


MySpace Layouts

MySpace Layouts


blogachi

SuS

HubaK

Crni

Markovic

Vukica

DoriS

WladickA

Iva

KarlA

Tena

Roko

AneA



blog layouts

blog layouts


















































www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws




MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts

subota, 14.04.2007.

Street Race ViDoCčIca


Get your own glitter and more at BlingyBlob.com



Evo me opet....yes
danas se odrzava Street race...(danas, zato sto pisem post u 0.57 h ujutro smijeh)
Cjeli dan sam slobodan....ujutro imam trening a poslje toga Sus, ja i Hubak idemo u VidoVčicu!!!!naughty (mozda poberemo jos nekoga usput! thumbup)
Oko 15.00 je Cemo peci meso i druga sranja na roštilju...(Hubak ce biti goli kuhar! smokin)
Meni je to Tak fora uliCa, da baRem svi zivimo u njoj (nema bas tolko mjesta... smijeh)!
DAnas je kod Markovica dosao jedan frend s hokeja (Matej) thumbup...Cjeli dan smo bili vani i isprobavali smo staze!lud
Danas smo obisli cjelu vidovčicu, jedan dio vrhovca i isli smo do Jelenovca....bang
Na Jelenovcu su bili neki Cigiani....Morali smo trcat da nas ne opljackaju...smijeh
S Jelenovca smo se spustili skroz do ilice!nut
Negdje oko 19.00 Krenuli smo natrag u Vidovčicu....yes
Trebalo nam je 30 minuta da se popnemo niz Jelenovac..burninmad..usput smo razbijali neke prozore na glomaznom pa nam je ciganka izasla van i pocela se vikat: Još jednom takni prozor i pozvat cu ti policuju!!!!rofl
A mi smo se dereli Ciganko operi se....i zbrisali smo! namcor
Malo smo sjebali "bolid al nema veze...." smokin
Kad sam dosao doma geCicka je bila kod moje sestre...pojele su cjelu pizzu burninmad a ja nisam nis jeo...nono
Dosao sam se sam presvuc jer sam bio sav u prasini od jebenog Jelenovca!dead
Onda su me moja sestra i gecicka pitale dal se ocu šorat???rofl
REko sam da ocu al su se one ipak predomislile!smijeh
Otisao sam kod Markovica....Tam smo se cjelo vrijeme zajebavalismokin!
Popravili smo "PilU"..party.pucali petarde koje su ostale od nove...i mjerili vrijeme staze....nut
Doma sam se vratio tek negdje oko 22.15 h..namcor... trebao sam ostati duze!smokin


PoZdravljam!!!!
>ŠuŠa
>Hubaka
>Markovica
>Crnog
>VuKiCu
>Gecicku
>Vladicku
>Vandu
>Ivu
>Karlu
>NJutna
>Doris
>Vlatku
>Idu
>CeraNicku
>Aneu
>& Ostale...





MaMiNjosmokin



| KoMeNtArI (86) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.