prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off
design by aNjIcA =)

BLACK JESUS

Opis bloga

Škola, Frendovi, Zajebancije....



Free Web Counter

Free Web Counter


O MENI


Ime-nije bitno
Prezime-MaMić
Datum rođenja- 23.10.93
Zovu me- MaMiĆ i Maminjo najcešce...
Živim u- ZAGrEbu
Škola- Legendarna Pavlekica
Razred- 7.c
E-mail- Maminjo13@net.hr
Msn- nikimamic@net.hr
Skype- MaMiĆ
Naj Frendovi-
ŠuŠ, Crni, Marković, Hubak...
Naj Frendice-
Vukica,Ceranicka...

Volim
#Sebe
#Se zajebavat
#Frendove
#Nogomet
#Cure
#Komp
#Mob
#Biti dugo budan
#Praznike
#Se klošarit po gradu
#Tjelesni
#Dinamo
#Rukomet
#Školu (al samo kad se je pozelim)
#I drugo...

Ne volim
#Glupe ljude
#Školu
#Ucenje
#Bahate ljude
#Srbe
#Smrdljive ljude
#Cigane, Janjevce, Šiptare i druge...
#Umišljene ljude
#Matovinu
#Fiziku, Kemiju, Matematiku, Hrvatski....
#Tovare (Hajduk)
#Črnčel
#Ogavne cure
#Franku (Ruzna, glupa, retardirana Krmaca...)
#I drugo....




Linkovi

Blog.hr
hattrick
ogame
bitefight


MySpace Layouts

MySpace Layouts


blogachi

SuS

HubaK

Crni

Markovic

Vukica

DoriS

WladickA

Iva

KarlA

Tena

Roko

AneA



blog layouts

blog layouts


















































www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws

Scroll images by bigoo.ws




MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts

četvrtak, 28.12.2006.

Zajeban dan

Za početak moram se zahvaliti svima što mi ostavljate tako puno komentara!thumbup

Mislio sam da će danas biti bolji dan...
Oko 14.00 kod mene je došao ŠuŠ...(naravno već tradicijonalno ide pješke)smijeh
Nakon nekog vremena kod mene, dosadilo nam je i htjeli smo ići u gajbu...to se nije dogodilo!
Morao sam do dučana po glupi kruh i po bon...mad
U onom našem glupom kiosku nije bilo kruha...ali nema veze!
Kad smo se vračali sreli smo gečićku na balkonu ona je rekla da neće doc u gajbu jer neće doći ni vukica...nismo znali dal nam se uopce isplati ić u gajbu kad nas je bilo samo dvoje...
No mi smo ostali "vjerni" nasoj gajbi i otišli...bilo je užasno dosadno!zijev
Ali nam je nadu dao Hubak koji je rekao da ce doc negdje oko 17.30...
Malo smo uredili gajbu; mislim ono promjenili raspored...
Mi smo tih 30 minuta proveli kod mene...(Tin je pisao post)smokin
Napokon došao je i hubak...otišli smo do gajbe zapalili smo svječe i kurili smo Markovićev časopis...poslje smo se razišli...

Nadam se da se ekipa neće raspast...yes
I nadam se da će za novu godinu biti ludo, svi koji dolaze neka nešto donesu...
Ako neko želi za novu godinu biti s nama u gajbi s nama neka ostavi komentar i navede to...

P.S.
Neki se moraju još "krstit"...rofl

Pozz svima...


Mamićsmokin



| KoMeNtArI (59) | PrInT | aJ cA |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.