o meni...






























hy ljudi...nešto o meni pre opičenoj...ja sam sanja...prezime sam zaboravila..xD...idem u 7 raz...heh...blago meni...živim u vinkocvima...nadimaka imam puno kao npr: narkomanka, mala crna, kleopatra, sanjkec...itd...naj bolji mi je narkomanka...sad ću imat 13 god...u 12 mjesecu...weeeeeee....xP...slušam sve što postoji...naj pjesme: sk8er boy, say it right, he said she said, girlfriend,pazi s kime spavaš...i tako dalje...msn:sanjavkci@hotmail.com...
volim: svoje frendove i frendice, mobitel, komp, slušat pjesme, gledat tv, izlazit s frendicama, jednog dečka, obitelj,sve koji mi posjećuju blog...xD...
ne volim: školu, umišljene osobe, kretene, ukratko sve osobe koje me živciraju...
eto to bi bilo nešt malo o meni tek tak da me malo bolje upoznate...xD...
a sad idem...veliki kissach od mene...cerekkiss..


Get Your Own Quiz!, More Quizzes





< listopad, 2008  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Listopad 2008 (2)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da # Ne

MaLa gLuPaChA DiZz

BlOgOvI KoJe PoSjEćUjEm

IvAnA
CiArIn BoljI BlOg DoRa & TeNa
Jane
LuCiJa
AnToNiO
CiArA
VLaTkA
AnTe
JeLeNa


MusicPlaylist




kakav vam je moj blog??
cool
super
jadan
nije los
najbolji
moze bit bolji
  
pollcode.com free polls




Custom Myspace Clock






| CoMeNtArI (46) | PrInT | *-* |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.