< veljača, 2007  
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

svakodnevni zivot jedne cetrnaestogodisnje puknute djevojke....

Image Hosted by ImageShack.us


Koliko vas je posjetilo blog od 21.08.:

Hit Counter
Hit Counter

Image Hosted by ImageShack.us


ANKETA:

Koju ocjenu zasluzuje ovaj blog:
Odlican(5)
Vrlo dobar(4)
Dobar(3)
Dovoljan(2)
Nedovoljan(1)
pollcode.com free polls

Linkovi


ovo su blogovi koji su meni supać:


-poznajem:

sesa
gsi team
no comment
maca
neodlucna16
zelena


IQ test

-a ove posječujem:

zaljubljena :)
pariz













Image Hosted by ImageShack.us

Na tebe vrijeme tratim

Znan da voliš drugu
I da više ne voliš mene,
al umjesto da te zaboravim
čuvam tužne uspomene.
Ponekad zamišljam
da moliš da ti se vratim,
koliko mi treba da
Shvatim da na
tebe vrijeme
tratim?



MySpace Layouts

MySpace Layouts



...pravilo života...

Ne vjeruj,svi lažu!
Ne bacaj se u ljubav jer
češ se kajati.
Živi brzo,umri mlad,boli te
kur.. gdje i kad!
Puši travu,kupaj se u pivi
i imaj na umu
-SAMO JEDNOM SE ŽIVI!!!!


MySpace Layouts

MySpace Layouts




Mislim na tebe
znam da zaslužio nisi
ali nedostaješ mi no
a tako bezvrijedan ti si
I mislim na tebe
I ne mogu stati
I nedostaješ mi jako
ali neću te zvati!zaliven
:


Free Image Hosting at www.ImageShack.us



Getanin
Tega san dana mrzija školu
Više san volija divit se moru
otić marendat na Tomića stine
I s dičjon mašton poć u daljine

A tega dana život je propa
Čovik u veštitu od skupega štofa
Vika je, svitu tu su mi stvari
On ih je ukreja, getanin mali
Osta san plačuć sidit na stini
Svu su mi boršu prosuli po rivi
Još i sad se sićan, vika je, prašće
Ako još nisi ukra, krašćeš

Ako san getanin i ja san dite
Vika san ovo mi činit ne smite
U bisu san reka da me se ostavi
I prvon ga stinon puka po glavi
Ako san getanin i ja san dite
Vika san, ovo mi činit ne smite
Zbunjen san gleda di leži u krvi
A svi su vikali to mu je tek prvi

Doma su došla dva policjota
Odma me odveli bez imalo mota
Mater je ostala plačuć na skali
Nesritno dite vika je stari
Gleda san mater i tija se vratit
Otac je reka da ću mu platit
Pita san, barba oće me bolit?
Reka je, getaru, ol znaš i molit

Nigdi je prošlo pola života
Otac je skonča, a mater sirota
Sama u tuzi se odala piću
Samo san doša da utrnen sviću
Nisan se više moga suzdržat
I bis u meni se počea trzat
Dalje od svega san pokuša bižat
A slike su davne me počele stizat

btw To van je ljudi moja najdraža pisma i
uvik me rasplače!zove se Getanin
(neki i znaju ko je getanin,a za one koji
neznaju neka mi se obrate)a piva je Hari
Rončević....



Image Hosted by ImageShack.us
Kaka & Ronaldinho

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
AC MILAN-4ever

Image Hosted by ImageShack.us
Ronaldinho-profesionalac


Image Hosted by ImageShack.us
Chad Michael Murray

Image Hosted by ImageShack.us
Lorena Rojas

Image Hosted by ImageShack.us
Tokio Hotel

Image Hosted by ImageShack.us
Barbara Mori(Rubi)

Image Hosted by ImageShack.us
US5

Image Hosted by ImageShack.us

ANTE GOTOVINA


Image Hosted by ImageShack.us
Arsenal

Image Hosted by ImageShack.us
Lana Jurčević

Svega će bit
Al' prijatelja neće
Svega će bit,
Al' neće biti sreće
Svega će bit,
Pusti suza nek teče
Kad se prijatelji rastaju

Zbog žena pio sam ja,
Nekad mjesec al nekad i dva
Al' me najteže sruši do dna
Kad se prijatelji rastaju

Svega će bit,
Al' prijatelja neće
Svega će bit,
Al neće biti sreće
Svega će bit,
Pusti suza nek teče

Kad se prijatelji rastaju

Noćas mi ne budi ljut
Jer i nebo se sprema na put
Ko da ništa ne ostaje tu
Kad se prijatelji rastaju

Znam da ću opet vas sresti,
Negdje zajedno mi ćemo sjesti
Ali tuga će ostati tu
Kad se prijatelji rastaju

Svega će bit,
Al' prijatelja neće
Svega će bit,
Al' neće biti sreće
Svega će bit,
Al' prijatelja neće


MySpace Layouts

MySpace Layouts





Prijateljstvo

Kada život zaboli
bit ću tu da te tješimyes
Kada suze tvoje poteku
doći ću da te nasmješim!smijeh
Za ruku ću te primiti
kada svi ti leđa okrenurolleyes
Sve ću učiniti
da tvoje želje se ostvaru
I život kada te razočara
ti sjeti se mene
nikad neću dopustiti
da prijateljstvo nam vene
Ako nas sudbina razdvoji
i život drugim putem povede
tvoji snovi uvijek će biti i moji
i neću dopustiti da te povrijede
zauvijek će moje srce
čuvati u sebi tebe
prijateljstvo i uspomene
disat će pored mene
I budućnost što dolazi
ako nas razdvoji
moje misli od tebe
nitko neće moći da odvoji!!!kiss

mah

blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts



blog layouts

blog layouts


>

image hosting

image hosting



image hosting

image hosting



MySpace Layouts

MySpace Layouts


Myspace layouts

Myspace layouts



Myspace layouts

Myspace layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




layout for myspace

layout for myspace



Myspace

Myspace


blog layouts

blog layouts





MySpace Layouts

MySpace Layouts





www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws




MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts



MySpace Layouts

MySpace Layouts




Myspace

Myspace





MySpace Layouts

MySpace Layouts



petak, 16.02.2007.

hy ;)

ljudowi,dobra vijest,gotov mi je novi blogsmijeh,samo klikni tu yes!!!!

btw ostavljajte mi kom na novom blogu

pusa kiss



| komentari (2) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.