02

ponedjeljak

lipanj

2008

Hi ppl !

Ewo menewave......Pisali smo ispit iz prirodesretan...nisam znala odgowor na samo dwa pitanja.............baš cool..........sretansretan..Buraz mi je obečao nowe conversice ak budem ispit iz prirode i iz matematike napisala za 5 ili 4..........sretan:yesyesyes.I tak..............Znaći da bude štrebanje partysretan................OK.....sretan.........Ye saborawila sam napisati da sam gospodina X-a napucalayes............i tak...........sretan......našla sam nowu simpu ....sretanyes........sad si sigurno mislite kaj je meni tek dečka napucam a weć imam nowu simpu....sretan....LOL.....sretan........Ewo kao i uwjek neznam kaj da pišemtuzan.........Ajde owdi su wam riječi od nekih pjesmica i možda stawim neke slikice a pjesmice će wjerojatno biti u jednom od boxa.... ...sretan..................Kissy swima..mahmahmahmahmahmah.............


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.