07

srijeda

svibanj

2008

Je SaD bUm I nAsLoW pIsAlA ?

Pozz ljudeki wave.Ewo me konačno ...Danas je bil kros i bila sam 48 od 107!tuzannoŽiwot je pljuga...Jedna krawa me lupila laktom u želudac i onda nisam mogla trčati....A Amandu sam prestigla u zadnjoj sekundi .Jedan koorak joj je falio do cilja i ja preletim....hihi...al ima kros i swoje dobre strane...Danas smo trebali imat dwa sata matematike,al nismo samo zahwaljujući krosu.....hehe.......Ja sad fkt neznam kaj da pišem...Je u ponedjeljak sam dobila peticu iz informatike.........sad ću izwlačit sladolede i sladolede,i pare i puno para...Zato jer sam bila 48 jer sam prošlu godinu bila 49.....hehe.........i zato jer sam stalno goworila da ću bit zadnja................
Kak je žiwot ponekad ljep................Naglašawam PONEKAD i to u rijetkim trenucima....Sad se sigurno pitate zake pišem da je žiwot ljep a prije sekundu ili dwije sam rekla da je pljuga....To me potiče na razmišljanje.........Kaj da još pišem????!
hm..............................je sutra imamo tehnički,wjerojatno bu pital a meni se neda učit tak da neznam.............................možda ču imati sreće....................pa me neće...................otworit......................................Je pomirila sam se s Ramonom...................Moram Larisi nost zadaću jer je bolesna...............................I sad mi je dosadno...........................je danas sam si peglal trenirku i zazwonio telefon a ja sam se jawila i ostawila peglu na trenirci i wratim se swe crno a trenirka bila siwa..............hahahahahaha...........................................lol.................................................Oke ja sad fkt neznam kaj da pišem pa idem.....Je sad sam se sjetila.......................................Kupila sam si onu enciklopediju o egiptu.........omg kak je zanimljiwa....................Naime ja obožawam egipat i swe što je wezano uz njega (posebno Kleopatru)i to swe.........................................Ja sad idem......................Je i KOMAJTE MI!!!!!!!!!!!!!!font>

P.S.

MRZIM TE!!!!!!!!


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.