01

četvrtak

svibanj

2008

Tr€b@Ł@ bł błt §r€tn@ @ nł§@m

Bok ljudekiwave!Ja sam tužnaaaaaatuzan.A nemam pojma zaštono....To me intrigirarolleyes...nekak sam swa tužna,čak mračna....buhahahahahapuknucu.Oke sad ozbiljno.Stwarno sam tužna a nemam pojma zašto...Swe u redu a ja se osječam ko iprana krpa.puknucubangno...Sad se wjerojatno smijete tak kaj ne možete doć k sebi al ajde oprostit ću wam tonamcor....khm.Owak.Meni se sad baš ništa prewiše nije dogodilo.nono...je danas je praznik radathumbup.Doma smo roštiljali,jeli čewapčiće,ražnjiće i tofino....baš je bilo ukusnofino.....Je obawezno posjetite neke od linkowa.yesyes...Danas mi peseka skoro auto powozil.tuzan...Al se u zadnji čas ustala i odbježala,pa sam trčala po ulici za njom..Hehe.A kaj češ..A ima sigurno prek 20 kg i onda sam ju nosila,pa me ugrizlasretanyes...haha.a neznam kaj da wam pišem ewo wam jedna ružica pa ajde....papamah


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.