18

petak

travanj

2008

KaK pOsToJe GlUpI lJuDi....

mahwaveEvo mewave.Sad ču vam nešt napisat kaj mi se izdogađalo u tri danasretan.Ovak (problemi s Doromburninmad).Dorini roditelji su me zvali na tel. zakaj se ja s njom ne družim i bla blaheadbang.Onda su mi rekli da su zvali Monu (a nisu ju zvali) i da je ona rekla da sam ja svima govorila da se ne druže s Dorom.(kaj normalno nije istina,jer je Mona zanijekala)mad.I onda dođem u školu i vidim njenog tatu kak razgovara s razrednikomburninmad...I onda još kaže mojoj sisterki na poslu da mi manipuliramo učiteljima i plaćemo da dobijemo bolju ocjenu i da maltretiramo njegovu Doruno.A ovo da mi manipuliramo učiteljima nije istina jer je ona plakala kad je imala 3 na kraju iz MATheadbang.I da mi nju maltretiramomad.I onda je još rekel da Monu,Binu,Larisu i mene treba izbaciti iz razredaburninmad.Tak su me znerviraliheadbang.I kaj je najgore sve je to jedna velika lažbang.I da smo za njezinu mamu govorile da je dr*lja i te stvari (kaj opet nije istina)burninmadheadbangmad.A Dora je zapravo izvrijeđala Larisinu mamu sa pitanjem kad se zadnji put pralaburninmad.I ona joj je Larisa rekla da na glavi njezine mame raste šuma Striborovaheadbang.I sad u školi na SRO-u mi razgovaramo o tome kaj je bilo.Onda je razrednik rekel da je bilo nepotrebno miješati roditelje u to (u čemu je u pravu)yes.I onda je Dora ustala i rekla ovo: sve vas molim da mi ne vrijeđate obitelj.meni možete reči kaj god želite ali moju obitelj ne dirajte.molim vas.
ovo je bilo izigravanje žrtveburninmadheadbangheadbangmadmadmad.Ako se ne varam.Ali dobro sad je sve u redu.Ja sam se sad napisala pa idem.Byemahwavewave

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.